jojodude Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Her er min kommentar tråd til prosjektet.mods til servertower . Tar imot allt av komentarer. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hva med høytemp matt svart lakk fra europris? Veldig enkelt å få til, det blir fint, og koster bare 50/boks Lenke til kommentar
jojodude Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 okay, takk for det, tenker jeg stikker og kjøper lakk i måra:) men skall det være noe grunning eller sant på den type lakk?? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Du kan sikkert det hvis du vil, men jeg har aldri gjort det, og det har funka fint. Lakken er så grov at den funker som sin egen grunning. Men husk å spraye et kjempe tynt strøk fra 20-30 cm avstand i et rom uten støv/vind og så venter du 1 min, og så gjør du det samme opp og opp igjen til hele er dekket. Husk også å vaske rikelig med rødsprit, og tørke av med et lofritt håndkle før du lakker:) Gudd løkk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå