Mr_skeptisk Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har dere forslag til noen bra programmer for å bli sterk ? Har titta på disse to linkene: 5x5 fra Stronglifts Forskjellige programmer, blant annet Sheiko og Smolov Jeg vil bli så sterk som mulig, hva fungerer best tror dere? Noen som har prøvd sheiko eller? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ville prøvd RYP jeg så du får et bedre grunnlag før du hiver deg på et styrkeprogram som består av 3 baseøvelser hvor teknikk er superviktig. Grunnprogrammet her og ikke ekstrem muskelvekst som er ca det samme men en høyere progresjon. Lenke til kommentar
Mr_skeptisk Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Ville prøvd RYP jeg så du får et bedre grunnlag før du hiver deg på et styrkeprogram som består av 3 baseøvelser hvor teknikk er superviktig. Grunnprogrammet her og ikke ekstrem muskelvekst som er ca det samme men en høyere progresjon. ok, takk for svaret! Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Kjør absolutt StrongLifts 5x5. Har personlig trent det i et en del måneder nå og har blitt styggsterk i forhold til det jeg var. Men som nevnt er det meget viktig med god teknikk på alle baseøvelsene. Men ta utfordringen, ellers er det ikke trening. Endret 1. juli 2008 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå