Jibril Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 sjekk dette: dette vilt! har aldri hørt om det før! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 gammel nyhet. bruk søkefunksjonen Lenke til kommentar
Jibril Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 jeg så det etter at jeg hadde posta... gadd ikke å endre... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Skulle gjerne likt å se hvordan den funka da.. Men hvordan i svarteste får de plass til det? Og hvordan kjøle ned vannet? Virker helt tåpelig spør du meg. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Det er er jo dritt gammelt. Hvis du hadde lest litt i forumet eller søkt. hadde du funnet en diskusjon om akkurat dette. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Det er er jo dritt gammelt.Hvis du hadde lest litt i forumet eller søkt. hadde du funnet en diskusjon om akkurat dette. Jeg leser mye i forumet. Og hvordan søke om det hvis man ikke visste at det finnes? Vel.. jeg driter i det, så det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå