mcgroven Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Actionrollespillet Sacred 2: Fallen Angel vil komme på tre formater denne vinteren. Les mer Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Spennende. Selv så spilte jeg sacred etter at mange diablogeeks anbefalte meg det siden jeg ville ha noe diablo lookalike. Var ikke akkurat det feteste, men gøy var det ihvertfall Vil nok teste S2 også, så fort jeg blir lei av D3(if it comes), men dog tviler. Kommer jo an på om gameplayet, og storyen i D3 vil bli suksess Lenke til kommentar
IsNoGoOd- Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 hehe, om diablo III blir annonsert i morra, å herre da blir jeg glad! spilte selv sacred litt, men gikk tilbake til D2 =) Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 "T-energi" Mener å huske at det var noe som het det i lost planet, hvertfall noe lignende Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Første spillet syns jeg var ganske morro. Synd bare looten var dårlig laget. Håper på at de fikser denne saken i 2'ern. Men som sagt, nå kommer jo snart (?) Diablo III. Når Diablo III kommer vet jeg ikke men da blir nok Sacred 2 lagt godt til siden regner jeg med. Syns der er lit merkelig at nesten alt som Blizzard produserer blir til gull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg