Gå til innhold

BK: Detaljer fra operaen i Oslo


Anbefalte innlegg

Dette kommer til å bli norges mest fotograferte bygg, kanskje nest etter slottet. I motsetning til slottet har operaen mange spennende vinkler og det er gøy å gå der med kamera. Den er også utfordrende da den er stort sett hvit, og det er lett å brenne ut

store flater. I vedlagte bilde er ingenting utbrent, men det er nok helt på grensen her og der.

post-29665-1214548679_thumb.jpg

Endret av EspenE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns bildet er litt morsomt å se på- Får ikke helt taket på hva det er bilde av. Operaen, javel.., men jeg har ikke sett den. Det må vel være en slags skråtak med en trapp som ikke egentlig er en trapp, men bare til pynt.? Jeg får en følelse av at noe er galt når jeg ser på bildet. Altså ikke sånn galt at det er en feil i bildet, men noe med vinklene på bygget.. :wallbash: Jeg klarer ikke forklare det jeg mener..

Ja, ja, sikkert ingen som skjønner hva jeg babler om tidlig en fredags morgen.

Lenke til kommentar
Det hjelper ikke at det er ingenting som er 100% utbrent når bildet er så lyst at det nesten svir i øyene tidlig på en fredags morgen.

 

Marmoren er lys ja, men ikke for lys tror jeg. Både skjerm hjemme og her på jobb sier at hvitt er hvitt og blått er blått osv....

 

Mener du rett og slett at bildet er totalt for lyst eller er det bare fordi det er for tidig på dagen? :-)

Lenke til kommentar

I følge min monitor så er dette greit, og selve bildet er heller ikke helt tapt bak en vogn. Dette bygget må jeg sannelig besøke snart. Det må da være noen motiver igjen til meg der. Du finnes åpenbart mange artige detaljer man kan bruke kreativt her, og du har funnet en av dem. Den trappen er perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...