EspenE Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Dette kommer til å bli norges mest fotograferte bygg, kanskje nest etter slottet. I motsetning til slottet har operaen mange spennende vinkler og det er gøy å gå der med kamera. Den er også utfordrende da den er stort sett hvit, og det er lett å brenne ut store flater. I vedlagte bilde er ingenting utbrent, men det er nok helt på grensen her og der. Endret 27. juni 2008 av EspenE Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det hjelper ikke at det er ingenting som er 100% utbrent når bildet er så lyst at det nesten svir i øyene tidlig på en fredags morgen. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg syns bildet er litt morsomt å se på- Får ikke helt taket på hva det er bilde av. Operaen, javel.., men jeg har ikke sett den. Det må vel være en slags skråtak med en trapp som ikke egentlig er en trapp, men bare til pynt.? Jeg får en følelse av at noe er galt når jeg ser på bildet. Altså ikke sånn galt at det er en feil i bildet, men noe med vinklene på bygget.. Jeg klarer ikke forklare det jeg mener.. Ja, ja, sikkert ingen som skjønner hva jeg babler om tidlig en fredags morgen. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Det hjelper ikke at det er ingenting som er 100% utbrent når bildet er så lyst at det nesten svir i øyene tidlig på en fredags morgen. Marmoren er lys ja, men ikke for lys tror jeg. Både skjerm hjemme og her på jobb sier at hvitt er hvitt og blått er blått osv.... Mener du rett og slett at bildet er totalt for lyst eller er det bare fordi det er for tidig på dagen? :-) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 For lyst. Ihvertfall på laptop skjermen min. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Flott bilde med fine linjer. Ville gjerne hatt litt mer detaljer i marmoren. På pc'en her så ser det nesten utbrent ut. Kan jo være skjermen som er litt på tur også. Likte at blikket blir dradd mot toppen på bygget. Lenke til kommentar
okki Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 På min skjerm så ser det veldig bra ut. Gjerne hatt marmoren litt mørkere slik at man så mer detaljer Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 I følge min monitor så er dette greit, og selve bildet er heller ikke helt tapt bak en vogn. Dette bygget må jeg sannelig besøke snart. Det må da være noen motiver igjen til meg der. Du finnes åpenbart mange artige detaljer man kan bruke kreativt her, og du har funnet en av dem. Den trappen er perfekt. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hvor på operaen er denne trappen? Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Over broen og rett opp til venstre Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Aha. Jeg stiller meg bak flere andre her, når jeg sier at bildet var akkurat litt for lyst. Utover det, var det fint - men jeg mener jeg har sett det før Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Ikke umulig at du har sett det før, det ligger et par andre steder på nett også. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Et bra utsnitt - må jo si det siden jeg har tatt det samme selv. Men jeg syns jeg ser en aning til rosaskjær i bildene, eller kanskje er det fargemetingen som er litt for sterk? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Noe plagsomt rosaskjær ser ikke jeg. Det er riktignok nærmere et halvt år siden jeg kalibrerte skjermen sist, så jeg kan ta feil. Det er heller ikke verdens beste skjerm, i og med at det er en billig laptop. Lenke til kommentar
wollollo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Pent bilde. For meg er det bare på grensen til å være lyst. Refleksjonene og skyggen fra den veggen gjør mye bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå