videokid84 Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Har trøbel med , at når fil størelsen blir over 100 kb , så går det ikke ann og laste ned via gprs , Har netcom abb . Ligger problemet hos Netcom eller i Mobilen ??? Evt Løsning på problem!! :o Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Filer over 100Kb funker fint på 3650 her i UK i allefall. Mistenker at det er NetCom ja... Ring dem og spør Lenke til kommentar
videokid84 Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Ringte club nokia etter først og ha ringt netcom , på club nokia fikk jeg opplyst at det er lagt inn en øvrig grense på 64 kb i mobilen , . Etter min menning er dette dårlig fra nokia , håper de kommer med ny software , Eller hvis noen vet om en annen løsning, venligst skriv svar!! evt programmer eller lig som løser detta , Teoretisk bør det være samma problem på 7650 også ,, men det vet jeg ikke ! Skuffende unannsett Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Club Nokia prøver nok å lure deg litt der... Tro meg, det finnes INGEN 64Kb grense i 3650. De sier muligens dette fordi de vet at endel WAP Gateways har øvre grense på 64Kb... Jeg har lastet ned et spill på 182Kb til 3650 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå