KongRudi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) http://www.n4g.com/xbox360/News-162121.aspx Såg rask over forumet, men så det ikke i farten.. Stilig? Endret 27. juni 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg håper virkelig dette er fake. 360 trenger ikke noe home eller mii, det er bare tull. Det hadde jo såklart vært litt komisk hvis MS lanserte dette før Home for PS3 kommer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Så jo nesten ut som de Avatarene det ryktes om, også.. Så det er jo mulig at det er noe hold i ryktene. Dette er vel gode nyheter for dem som ikke kjøper en spillkonsoll for å spille, men heller trykke seg rundt i menyene.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Dette her kan bli ein komisk E3...med Sony og MS sine desperate løsninger, i mens Nintendo cruiser rundt med sine få nye titler samtidig som Wii flyger av hyllene uansett kor elendig de måtte stille ved årets E3. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det hadde jo såklart vært litt komisk hvis MS lanserte dette før Home for PS3 kommer. :!: Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Håper dette sant jeg LBP og Home det eneste grunnene til at jeg har lyst på PS3 for øyeblikket, så... Lenke til kommentar
worthy Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jaja, får håpe det er valgfritt å måtte ha det skrapet på harddisken sin, jeg ser ingen nytte av å ha noe slikt så vil helst sleppe at det tar opp plassen til fine DLC'er. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Folk flest sier det er fake da, iogmed at dem har funnet ut at litt av bakgrunnen er en karbon-kopi fra en bruker på deviantart, og slikt.. :-/ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Hvis det er ekte, så tror jeg kidsa og dem som liker dette. Kommer til og sette pris på det, men skal det bli på den måten der.. Kan ikke helt se for meg hardcore gears halo3 fps monstermaskin imagen til xbox360 matche mot det.. Endret 29. juni 2008 av Bare Ban Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå