frode_20 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Heisan. Har en Suzuki GS 125 ccm som jeg tenkte jeg skulle fikse litt på. Det er en -97 mod og ser nokså grei, men er en del rust her å der. Tenkte kanskje jeg skulle Sette på noen kåper?(noen innvendinger?) Å tenkte at det ikke hadde vært noge i veien me litt trim, siden den ikke går så godt når jeg har passasjer på. Jeg vet om siden www.mc-deler.no men der er det kun snaut med deler, noen som vet om noen andre plasser ? sjekket også ut crash, men som sagt, det er ikke delt inn å hadde ikke akkuratt hva jeg ville ha. Det er en 4-t motor i god stand, og hadde inderligt håpt på om det var noe trim tilgjengelig. på forhånd takk Lenke til kommentar
hagbarto Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 har samme sykkel jeg å. det er drit vanskelig å finne trimm til den. så langt vet jeg at dr 125 fra samme år har 6 gir i samme motoren , så hvis man kan putte 6 gir i gs'en får man et anna trøkk på gira med neddreving. det sitter heller ingen plombe i dem , så potte er nytteløst. motoren har heller ingen kjente sperrer. da er det bare boring igjenn. driver å ser litt rundt og prater med folk jeg kjenner. legger in et inlegg når jeg vet mer . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå