Gå til innhold

AV hvordan vinne, og folks generele uvilje til å gjøre det. [Horde].


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En grunn til at mange hopper av i midten og angriper motfaksjonen/forsvarer tårn er at man kan få latterlige mengder honor av dette om man er 3+ personer som kjenner hverandre. Mengden spillere man kan drepe med en god "killgroup" er ganske stor når man er imot 40 personer, og har man en mage kan man også AoE'e alle som kommer for å ta balinda/galvangar.

 

Man må da satse på at resten av AV'en gjør jobben med å vinne hvertfall noen av gangene. En AV man får stå og drepe på og i tillegg vinner kan man oppleve å få 700-900 honor points av. Si den da tar 15-20 minutter å vinne, og man har vanvittig effektiv og morsom honor grind.

Lenke til kommentar
En grunn til at mange hopper av i midten og angriper motfaksjonen/forsvarer tårn er at man kan få latterlige mengder honor av dette om man er 3+ personer som kjenner hverandre. Mengden spillere man kan drepe med en god "killgroup" er ganske stor når man er imot 40 personer, og har man en mage kan man også AoE'e alle som kommer for å ta balinda/galvangar.

 

Man må da satse på at resten av AV'en gjør jobben med å vinne hvertfall noen av gangene. En AV man får stå og drepe på og i tillegg vinner kan man oppleve å få 700-900 honor points av. Si den da tar 15-20 minutter å vinne, og man har vanvittig effektiv og morsom honor grind.

 

så bedre med 700-900 honor på 15-20 minutter,? enn 500 på 10 minutter? gir egentlig ikke så mye mening det der, untagn at du kanskje er av de folka som ville sagt lol til en macro og ville fortsatt i si egen idioti. altså en av de, som forhindrer horde i kjappe wins.

Lenke til kommentar
Har daglig "/2 LFM AV Premade" i chatten på Al'Akir, så har ikke det problemet mange sier her :/ og alle gjør som partyleader sier så det er mye kjapp honor...

 

de gangene jeg støter på al'akir premades så er jeg happy. pleier å være kjapp honor da.

Lenke til kommentar
Elsker de gangene Horde har massivt forsvar og vinner med 672 bonus honor vs. alliance sine 0. Tar 30-45min men er verdt det!

 

Det er vel ett spørsmål om personlig syn på saken. Selv tar jeg heller å taper på 12 minutter enn å vinne på 30 minutter.

Lenke til kommentar

Det går ikke ann å overtale horde til å gjøre noe som helst. Derfor bruker jeg bare å la det gå sin gang mens jeg tar et par bunkere i ny og ned. Det jeg bruker mesteparten av tiden på er å purre på meg de som skriver noe i chat ved å klage på engelsken dems. Det er så vanvittig morsomt fordi de blir så sure og kommer med så mange flotte motargument. Senest i forrige AV ble jeg kalt nazist og sa jeg skulle komme meg ut siden man overhodet ikke trengte å kunne engelsk for å spille her og at jeg heller skulle lære meg hans språk. Spurte aldri hva det var men regner med det var noe nordisk siden han het så mye som Såsåså eller noe i den duren. Jeg var visst også mentalt handikappet siden jeg ikke kunne flere enn 4 språk. Verdt å nevne at jeg måtte mer eller mindre dechiffere setningene hans for å forstå engelsken.

Lenke til kommentar

Er alliance, men sluttet med AV/WSG/AB så :p

Men hva jeg gjorde som ally for å vinne funket veldig bra som oftest og var veldig lett. Det jeg sa var at jeg kom til å rushe Hut og lurte på hvem som joina meg. Et par som sa me og da sa jeg at jeg trengte x antell flere og spurte om flere som joina meg. Lagde IKKE macro fordi folk liker ikke macro og særlig ikke i lengden hvis det ikke funker og ser den samme hver gang.

 

Typisk jeg sa var. i will go for hut. who joins me? /I will go right for hut and need some more for it. Anyone will join? Trengte ikke flere enn 4-6 for å vinne lett. (Ingen caps lock eller noe sånt, skulle ikke være kommanderende eller virke som en macro. (Derfor byttet jeg på hva jeg sa)

 

Grunnen til at jeg tenkte ut dette var at jeg ikke ville være ledende. Men samtidig er det psykologisk akkurat som i krig. Er en grunn til at lederne blir med slaget. (hvertfall på filmer :p)

 

Angående ambisjoner for å lede random folk til seier funker bra NÅR det funker og folk hører, men når er det? Prøv å tenke ut hva du kan gjøre alene som vil hjelpe mye.

Som f. eks i AB fikk jeg ally til eie på en lett måte, men kostet litt. Det jeg da det var de drinkene for litt siden som var gratis og slow fall. Jeg løp opp til LM cappa den og så at ikke horde var truende. Tok slow fall ned til BS, i lufte tok jeg stealth potion. Landa rett ved flagget og cappa den før horde lot merke til meg. Hjalp til så det ikke var noe særlig truende og så løp jeg og så hvordan det var på GM. Så det var stealth rogue x2 og paladin+druid horde som var der. Som er umulig å drepe fordi begge er classes som dør aldri og healer hverandre. Tok slow fall death coil i lufta så de horde ble "splitta" og roguene angrip hver sin mens jeg hjalp på dmg. Folk lot merke til hva jeg gjorde den fighten så jeg i Raid da jeg cappa LM, BS og ene roguen cappa GM rett før meg helt på starten. Resten ble gjort av seg selv.

 

Annen ting som hjalp sjukt var å drite i BS/LM/GM og løpe rett til farm for på starten var det aldri mer enn 2 der. da vente jeg til noen så meg og fikk dem til å følge så jeg cappa den. Da hadde vi ST/Farm +BS/GM/LM spørs hvordan resten gjorde det der, men hadde 3 uansett, men sats på 4 fordi det er mye lette å ha 4 baser enn 3, og går mye fortere.

 

Og nei, jeg har aldri vært en stor PvP player, men vært i en bra premade før TBC (Det var da PvE gikk på skills siden gearet i denne premaden var fra masse grønt til halvparten epic) og tenker mye på taktikker mens jeg spiller fordi jeg greier sjeldent 1 vs 1 etter nye season. Feil specc og feil gear. Liker PvE mye bedre.

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar

Det jeg virkelig ikke skjønner er hvorfor Blizzard absolutt må tvinge oss til å slite oss gjennom mangesifra antall AVer for å kunne gjøre arena. Skjønner de ikke at de fleste er lei av AV etter nesten fire år? Før var jo faktisk AV gøy. Nå er det bare sutring fra hele tiden.

Lenke til kommentar

Prøvde å spille en AV i går natt, i ett tiden. Da var det så mange bots at det tok ca. 45 minutter før ally vant på resources (med begge bunkere i behold).

 

Nesten absolutt alle var midfield, bortsett fra at ally hadde en liten gruppe non-tards som drev roaming defense som stoppet alle mine forsøk på å cappe noe som helst.

 

Bør vel også nevnes at at mange av allyene var nakne og spammet /dance og /laugh...

 

Resten av Horde folka som faktisk satt bak keyboardet (4-5 stykker) spammet "OMG WAI U ALL IN TEH MIDDEL????"

Lenke til kommentar
Gode gamle tider når folk spilte AV for å ha det gøy.

 

 

du mener da AV var nytt og en AV runde kunne LETT runde 8 timer før den ene siden vant?

husker jeg spilte dagen etter AV kom, spilte jeg 30 min før jeg måtte på jobb, når jeg kom tilbake å qua inn for AV igjen så endte jeg inn i den samme AV`n jeg spilte før jeg dro på jobb...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...