Gå til innhold

AV hvordan vinne, og folks generele uvilje til å gjøre det. [Horde].


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg vel spilt AV en del ganger hehe. spiller alliansen, men dette med å vinne AV betyr kanskje ikke allverden for min del. Jeg varierer veldig hva jeg gjør i pvp og elelrs i spillet forøvrig. Noenganger er jeg helt med i AV...teamspiller osv, mens andre ganger så orker jeg ikke stresse og bare suller på egen hånd og finner ut at jeg pluttselig får det for meg at ingen horde skal passere her liksom.

 

Og så lenge dem 39 andre som spiller på laget ditt ikke er nære venner eller familie så tror jeg ikke man kan forvente at dem gidder å sammarbeide hele tiden. Det er faktisk ganske deprimerende å hele tiden gjøre det andre sier du skal gjøre, selv om resultatet kanskje blir bra. Det er et rollespill, så man må få lov til å gjøre akkurat det man vil til tider...selv i AV. Eneste unntak til det å gjøre hva man vil er jo selvsagt i guildsammenheng, for der har man på en måte lovet "venner" at man skal sammarbeide i det tidspunktet f.eks et raid varer.

 

AV er uansett den beste BG'en, både før og nå:)

Lenke til kommentar

Nå tar det helt av. Gjorde en AB i går og på stillinga horde-ally 200-140 begynte ally å klage over at noen kappa en base. Var bedre å tape raskt.

Spilte akkurat en WSG og ally starter med 9 mot 4 og motet er stort og holdninga vinn vinn vinn, fort fort fort. Så blir horde 6, så 7 og da begynner de å skrike la de få vinne. Altså på stillinga 0-0 og med færre horde. Noe er så alvorlig galt.

Lenke til kommentar

Når man paster en sånn macro trenger man ikke at alle 40 følger den. Det holder lenge med halvparten, eller til og med bare ti stykker. Problemet er alle de egoistene som det har vært et par eksempler på å tråden her, som går inn i en AV for å farme HKs. Innser dere ikke at det er raskere honor å vinne et par AVer på rappen enn å stå og stange i en, selv om dere får en del HKs?

 

Hvis macroen til trådstarter var ambisiøs, så er vel den med en rogue til hver bunker enda verre. I en perfekt verden der du ikke møter to-tre defenders i en bunker så funker det sikkert. Men lykke til.

 

Grunnen til å si at gruppe x skal gjøre y, fremfor å si at "noen skal gjøre y, andre z" er å få noen til å faktisk gjøre det. Selv om alle vet hva som må gjøres for å vinne, så er det ikke dermed sagt de klarer det, om ingen føler det som sin jobb å f.eks gå i angrep

 

En annen ting som gjøres feil er å ninjapulle vanndar. Om og om igjen. Og om igjen. Kan noen som driver med sånt forklare hva som foregår inne i hodene deres når han står der med 3 marshals og en huntard på 8000 hp bestemmer seg for å pulle?! Ofte har ikke aid station blitt ferdig cappa først, og det blir færre og færre i angrep..

 

GG

Lenke til kommentar
De er ikke egoister; de kan gjøre som de vil uten at noen skal diktere eller få dem til å følge andres spillestil.

 

Helt greit at folk vil gjøre det. Da kan de spille solo ikke plage oss andre som faktisk prøver å få til noe team work, som 90% av hva man gjør på høyeste nivå er basert på. Hvis noen ikke vil gjøre noe annet enn hva de vil selv så kan de enten lede eller spille kabal.

Lenke til kommentar
Nå tar det helt av. Gjorde en AB i går og på stillinga horde-ally 200-140 begynte ally å klage over at noen kappa en base. Var bedre å tape raskt.

Spilte akkurat en WSG og ally starter med 9 mot 4 og motet er stort og holdninga vinn vinn vinn, fort fort fort. Så blir horde 6, så 7 og da begynner de å skrike la de få vinne. Altså på stillinga 0-0 og med færre horde. Noe er så alvorlig galt.

 

Samme skjedde meg på stillingen 500 - 340 til motstanderen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...