Gå til innhold

AV hvordan vinne, og folks generele uvilje til å gjøre det. [Horde].


Anbefalte innlegg

dette er først og fremst ikke ment som en whine post over at horde aldri vinner AV, for etter min erfaring så vinner horde egentlig ganske ofte. det er mer et forsøk på å forstå hvorfor folk har store vanskligheter med å følge enkle taktikker som vil føre til en rask seier.

 

min situasjon er at jeg ofte joiner AV med et par venner og blir derfor ofte battleground leader. lagd en macro, som jeg stort sett altid dytter i det portene åpnes

/bg How to do this.

/bg Group 1 Rush Aid station.

/bg Group 2 Dun Baldar North

/bg Group 3 Dun Baldar South

/bg Group 4 Stormpike Gy

/bg Group 5 Icewing Bunker

/bg Group 6 Stonehearth Bunker

/bg Groups 7,8 Kill Balinda, and recap IB and tp

og fordi jeg ofte er leader så prøver jeg også ofte å sette opp gruppene slik at en slik taktikk skal kunne være mulig å gjenomføre(healers og tanks til gruppe 1,2 og 7,8). med en slik taktikk er det fullt mulig å vinne på 10-12 minutter, helst mindre. da med full score på cappa tårn.

 

problemene starter mer etterpå da, enkelte maser om defence, andre går feil og noen vil bare ikke høre uansett hva som blir sagt. hvorfor er det slik, at det virker som om det er en gennrel uvilje til kjappe effektive seire?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den planen ser vel grei nok ut, kanskje er den noe ambisiøs, da folk generelt gjør det de føler for. I tillegg så har man jo en del leechere og bottere i AV's.

Igrunnen holder det at man har si ti stykker som har litt peil og tar litt initiativ, det er nok til å vinne på 10-12 minutter.

Det er alltids også noen som ikke skjønner ting, som feks hvordan komme fra A til B uten å bli drept. AV er stort og det er vanligvis null problem å komme seg forbi om man bare vil og vet hvor man kan gå.

Men selvsagt, når bossen tankes av en tank som ikke skjønner hvorfor bossen plutselig stikker ut gjentatte ganger og resetter seg så ....

Uansett, jeg ønsker også kjappe AV, jeg er der kun for honor, marks får man mer enn nok av. Vil jeg ha det gøy kan jeg heller vaske kåken.

Lenke til kommentar

Migrerte fra daggerspine til kazzak.

hovedforskjellen jeg merker i AV (Horde) er at det i battlegroupen til kazzak(husker ikke hva den heter)

er at mange Horde stopper på field of strife og står stealthet og klare til å zappe/roote forbipasserende.

Gjerne mens SH og IW blir tatt tilbake av Alliance.

 

Merkelig nok synes jeg Win ratioen ligger på rundt 50/50 så Alliance har vel sine tards de også =)

Endret av beerlover
Lenke til kommentar
Den planen ser vel grei nok ut, kanskje er den noe ambisiøs, da folk generelt gjør det de føler for. I tillegg så har man jo en del leechere og bottere i AV's.

 

De gangene noen faktisk hører å gjør som de får beskjed om så vinner vi. Så syntes ikke det er så veldig ambisiøst å gå inn for å vinne AV egentlig.

Lenke til kommentar

1.st off all jeg ser på folk som prøver seg med pro macros og lede en gjeng random idioter på et håpløst tokt ser jeg på og ler litt.

 

2. eneste grunnen til at horde IKKE vinner er at det alltid er 35 tardlings som finner ut at du skal stikke og defende et sted ergo har man ca 5 personer som rusher oppover... ergo alliance dreper sisteboss først og vinner...

 

hvordan vinne AV? enkelt alle rusher samtidig opp capper alt av tårn og går rett til vanndar.. easy win 10-12 min og ca 3-500 honnor... ser ikke grunnen til og holde på i 45 min for og holde alle tårn... og få kansje 50-60 mer honnor

Lenke til kommentar
1.st off all jeg ser på folk som prøver seg med pro macros og lede en gjeng random idioter på et håpløst tokt ser jeg på og ler litt.

 

får ofte oppfatningen at det er folk med den holdningen vi taper på grunn av, når en eller flere kommer med "lol" "no lets def lol", så er det flere som bare rusler rundt i sin egen verden, og ikke tar til seg info. ja jeg vet at macro ikke er det samme som autowin, men det er i det minste en god veileder for folk som ikke helt vet hva de skal gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

How to do AV:

 

/BG We got xx rogues.

/BG 1 rogue go IW

/BG 1 rogue go SH

/BG 2-3 rogues go Dun Balder

/BG Defend bunkers and report inc alliance

 

Win.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Det er rimelig fjernt å anta at noen gidder å høre på "gruppe X gjør ditt og datt", gidder det ikke selv engang.

 

Mye bedre er det bare å innprente de enkle reglene utenom gruppeavhengighet, som at folk ikke skal ta SH, gå rett for SP/aid-flagget etc.

 

Derfor gjør man

 

How to do AV:

 

/BG We got xx rogues.

/BG 1 rogue go IW

/BG 1 rogue go SH

/BG 2-3 rogues go Dun Balder

/BG Defend bunkers and report inc alliance

 

Win.

 

Er som regel mer enn 6 rogues i en AV opptil 15-20.

 

Derfor vil hvertfall 2-3 rogues høre på deg å det er raske bunker og GY caps og da blir sjansene for å vinne mye større enn vanlig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...