Deleted__- Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kom over denne i språkdelen.. Mange har diskutert om det heter pirattaxi eller privattaxi. Privattaxi er det mest logiske, men mange bruker pirattaxi, deriblant meg selv. Hva er egentlig det riktige? Jeg slår meg selv med noe hardt nå... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Selv sier jeg aldri "piratkopi", jeg sier alltid "privatkopi" fordi det er jo strengt tatt det det er Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hahaha! :!: Nok et flott gullkorn! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Må si jeg også pleier å si Privatkopi .. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Selv sier jeg aldri "piratkopi", jeg sier alltid "privatkopi" fordi det er jo strengt tatt det det er Haha. Først var tråden så som så. Ikke så morsomt gullkorn kanskje... Men så kommer du og får meg til å glise bredt. Lenke til kommentar
edds Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg er veldig interessert i sjørøvere, og da seilte de ikke Piratskip, de seilte Privatskip. (fordi de var jo eid av kapteinene selv!) Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Selv sier jeg aldri "piratkopi", jeg sier alltid "privatkopi" fordi det er jo strengt tatt det det er DETTE var den beste jeg har lest!! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Gå inn på Google.com og skriv "The Private Bay" og trykk "I'm feeling lucky!". Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Oi. Lesson learned.. Da skal jeg begynne å kalle det for "privatkopier" istedenfor "piratkopier" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg er veldig interessert i sjørøvere, og da seilte de ikke Piratskip, de seilte Privatskip. (fordi de var jo eid av kapteinene selv!) Hørt om privateers? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jaja, da landet jeg i gullkorn-delen jeg også, dog et ikke så morsomt gullkorn Jeg skjønner egentlig ikke hva som er så galt. Jeg har lenge vært sikker på at det heter pirattaxi, men flere kompiser har vært fast bestemte på at det er pirattaxi. Det er derfor jeg spurte. Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 kan du endre en av de iallefall? ser ikkje problemet hvis både du, og vennene dine kaller det pirattaxi. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 haha.. :!: elsker denne kategorien.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) hadde du en logisk grunn til at det skulle hete privattaxi, så vil jeg gjerne høre den.. Endret 29. juli 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Dette begynner å bli riktig så pinlig Den logiske grunnen er at de bruker sin private bil til å kjøre taxi. Dette fant jeg logisk helt til en kar i tråden poengterte at alle taxiselskaper er private. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Denne tråden var faen meg genial! Så mange gode svar ^^ Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jaja, da landet jeg i gullkorn-delen jeg også, dog et ikke så morsomt gullkorn Jeg skjønner egentlig ikke hva som er så galt. Jeg har lenge vært sikker på at det heter pirattaxi, men flere kompiser har vært fast bestemte på at det er pirattaxi. Det er derfor jeg spurte. Han gjør det igjen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Selv sier jeg aldri "piratkopi", jeg sier alltid "privatkopi" fordi det er jo strengt tatt det det er DETTE var den beste jeg har lest!! Les en bok ... eller baksiden på en melkekartong. Endret 2. august 2008 av Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå