Rellativ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det du trenger er rett å slett viljestyrke. jeg slet med avhengighet også. Men jeg bestemte meg for å slutte. Ingen trodde på meg når jeg sa det, så motivasjonen var egentlig å bevise at jeg klarte det. Den første uken er den verste. Du er på butikken, og det eneste du egentlig har lyst på er cola. Det er da du må ha viljestyrken i orden. Vær fokusert på at du IKKE skal kjøpe cola uansett, men kjøp f.eks vann med smak. Det er langt ifra like godt, men da har du iallefall kjøpt noe som ikke er cola. Hver kveld du legger deg uten å ha drukket cola er en seier. Etter den første uken begynner du å fokusere mindre på cola når du er på butikken, og tilslutt er du nesten kurert. Du mister aldri lysten av cola, men viljestyrken er sterkere en cola-tørsten. Og for all del, har du klart 2 uker, ikke drikk cola for å feire da. Du tenker sikkert. en cola nå og da går sikkert bra. Det gjør det ikke. skal du slutte, må du gjøre det helt, og ikke drikke cola uansett, for da er du fortapt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Blir "cola" brukt for kokain og? Trudde det var "coke" eg."Cola"/"kola" er vel det mest brukte navnet på kokain i rusmiljøer i norge. "Coke" brukes vel mer i engelskspråklige land. Et annet ord for kokain er rett og slett "brus". Det bruker man gjerne når man er rundt folk som ikke ruser seg sånn at de ikke skal skjønne hva man snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå