Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hekta på cola, hvordan slutte?

Gjest kanin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kokain eller coca-cola? Hvis det er sistnevnte så burde det ikke være så vanskelig bare du bestemmer deg for dette. Eventuellt kan du kjøpe noe first price light cola som en overgang, det smaker ikke godt og gir heller ikke sukkerkicket, men er en slags cola og som det antageligvis er lettere å holde seg unna.

Lenke til kommentar

Går ut i fra at det dreier seg om Coca-Cola?

Jeg drakk vel en/noen liter om dagen for mange år siden. For å slutte var det bare èn ting som funket: Den riktige innstillingen. Bestem deg for å slutte, og erstatt cola-suget med vann. Det er vanskelig de første 2-3 ukene, men etter det avtar det kraftig. Jeg holdt opp i ca ett halvt år før jeg prøvde cola på en restaurant, og det gikk ikke særlig bra. Altså, smaket var ikke god og brusen var ufattelig sterk. Stakkars tenner/kropp som hadde holdt ut med det der...

Endret av LOOM
Lenke til kommentar
Og hvis det er kokain du sliter med, så er det kanskje best å bytte miljø og få deg noen nye venner.

Er nok ikkje så lett som det du.

Skal du slutte med kokain treng du helst hjelp, fordi det kan føre til psykiske problemer osv, å slutte med.

Lenke til kommentar
Og hvis det er kokain du sliter med, så er det kanskje best å bytte miljø og få deg noen nye venner.

Er nok ikkje så lett som det du.

Skal du slutte med kokain treng du helst hjelp, fordi det kan føre til psykiske problemer osv, å slutte med.

Ok, jeg vet veldig lite om det, må jeg innrømme.

Lenke til kommentar

Jeg har en tante som er avnhengig av coca cola.

Men hun klarte å slutte i ni månder mens hun var gravid av ren viljestyrke. Men så begynte hun igjen.. dumt spør du meg.

Men det viser at om du virkelig vil, så klarer du det!

Lenke til kommentar

Blir "cola" brukt for kokain og? Trudde det var "coke" eg.

Til trådstarter: Kjøp vatn, gjerne med smakstilsetning i starten. Drit i at det koster penger, du betaler for å unngå brusen, ikkje for vatnet. Å kunne få tak i godt og kaldt vatn midt i ein by er for meg verd dei 10-15 kronene det kostar. Når alternativet er brus og liknande er det endå lettare å betale for vatn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...