Gjest kanin Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hvordan slutten? Orker ikke mer. For dyrt, for godt, for skadelig! Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kokain eller coca-cola? Hvis det er sistnevnte så burde det ikke være så vanskelig bare du bestemmer deg for dette. Eventuellt kan du kjøpe noe first price light cola som en overgang, det smaker ikke godt og gir heller ikke sukkerkicket, men er en slags cola og som det antageligvis er lettere å holde seg unna. Lenke til kommentar
eflas Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Finn på en slags straff for deg selv for hver gang du tenker på at nå hadde det vært jævla godt med en cola. Resultat = Slutter å tenke på cola, problem solved Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 SLutt å kjøp cola og bytt ut med andre ikke koffeinholdige brus. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Dette er nok snakk om psykisk avhengighet, og ikke fysisk. Da er det ikke værre enn: slutt. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Går ut i fra at det dreier seg om Coca-Cola? Jeg drakk vel en/noen liter om dagen for mange år siden. For å slutte var det bare èn ting som funket: Den riktige innstillingen. Bestem deg for å slutte, og erstatt cola-suget med vann. Det er vanskelig de første 2-3 ukene, men etter det avtar det kraftig. Jeg holdt opp i ca ett halvt år før jeg prøvde cola på en restaurant, og det gikk ikke særlig bra. Altså, smaket var ikke god og brusen var ufattelig sterk. Stakkars tenner/kropp som hadde holdt ut med det der... Endret 27. juni 2008 av LOOM Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kjøp vann istedet; omtrent like dyrt dog. ;D Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kjøp vann istedet; omtrent like dyrt dog. ;D Kjøp en gang, fyll deretter på springvann. Minst like bra som det man betaler for. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Tja, vi har borevann som er helt befengt med kalk.. Foretrekker imsdal da Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 ikke ha med deg penger med mindre du vet akkurat hva du skal kjøpe Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Du blir jo ikkje fysisk avhengi av cola (kanskje litt av koffein). Er jo bare å slutte, begynn med noko anna kanskje. Kaffi? Endret 27. juni 2008 av xersess Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Tja, vi har borevann som er helt befengt med kalk.. Foretrekker imsdal da Det er klart at vannkvaliteten varierer ut fra hvor man bor. Dessuten har det inntil nå nok bare vært sånn passelig hvor mye det ble lagt vekt på vannkvalitet, men med EUs vanndirektiv inn i EØS-avtelen er det nok mange vannverk som må få ut fingeren. "TV2 Hjelper deg" tester vann EUs vanndirektiv Lenke til kommentar
lamial Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Og hvis det er kokain du sliter med, så er det kanskje best å bytte miljø og få deg noen nye venner. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Og hvis det er kokain du sliter med, så er det kanskje best å bytte miljø og få deg noen nye venner. Er nok ikkje så lett som det du. Skal du slutte med kokain treng du helst hjelp, fordi det kan føre til psykiske problemer osv, å slutte med. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Derfor begynner man ikke in the first place. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Få feite tanker. Så slutter du sikkert. Cola og brus er usunt og en av tingene som gjør deg feit. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Han er vel avhengig av sukkeret... Lenke til kommentar
lamial Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Og hvis det er kokain du sliter med, så er det kanskje best å bytte miljø og få deg noen nye venner. Er nok ikkje så lett som det du. Skal du slutte med kokain treng du helst hjelp, fordi det kan føre til psykiske problemer osv, å slutte med. Ok, jeg vet veldig lite om det, må jeg innrømme. Lenke til kommentar
tameg Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg har en tante som er avnhengig av coca cola. Men hun klarte å slutte i ni månder mens hun var gravid av ren viljestyrke. Men så begynte hun igjen.. dumt spør du meg. Men det viser at om du virkelig vil, så klarer du det! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Og hvis det er kokain du sliter med, så er det kanskje best å bytte miljø og få deg noen nye venner. Blir "cola" brukt for kokain og? Trudde det var "coke" eg. Til trådstarter: Kjøp vatn, gjerne med smakstilsetning i starten. Drit i at det koster penger, du betaler for å unngå brusen, ikkje for vatnet. Å kunne få tak i godt og kaldt vatn midt i ein by er for meg verd dei 10-15 kronene det kostar. Når alternativet er brus og liknande er det endå lettare å betale for vatn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå