Dragen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei. Min datter leser mange bøker iløpet av ett år, og å kjøpe alle disse bøkene blir dyrt i lengden. Så derfor lurer jeg på om det finnes ett sted hvor man kan leie bøker? Altså, man leier en bok, leser den, leverer den og så kan en annen person leie den. Finnes dette? Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei. Min datter leser mange bøker iløpet av ett år, og å kjøpe alle disse bøkene blir dyrt i lengden. Så derfor lurer jeg på om det finnes ett sted hvor man kan leie bøker? Altså, man leier en bok, leser den, leverer den og så kan en annen person leie den. Finnes dette? Biblotek ? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Trudde dei offentlege biblotekene gjorde dette, men alle har vel blitt lagt ned / kutta åpningstid slik at det ikkje er mulig å komme seg til dei i åpningstida. Endret 26. juni 2008 av Jankee Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Stenges da da trådstarter allerede har postet bildet i riktig tråd. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Endret 26. juni 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg