Lord Hassan Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Titta litt på ati sidene i stad. Og da kom det en liten popup sak med noe info om catalyst 3.2 Den er vistnok klar for nedlastning snart Så da er det bare til å følge med! Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Du må vente til den 24 Mars,men de lovet at de skulle prøve å få dem ut før den tid. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 jøss, innpå to uker da... Fikk ikke det intrykket av ordlyden Slue folk. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Ja.. ATI har skjerpet seg kraftig på driver fronten. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Catalyst 3.2 info - Rage3D Forum. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 CATALYST maker When we launched CATALYST we commited that we would keep adding new features, bug fixes and performance boosts across the range, but we're dead serious about our stability and quality testing and won't compromise that for anything. The CATALYST drivers are the most stable on the market, and that will not change. So for now CATALYST 3.2 will have not have the amazing performance boosts for the 9700, CATALYST 3.3 will! Furthermore since I like you guys so much I will plan on bringing in the CATALYST 3.3 posting day from our typical release cycle, and have it posted as soon possible However, since he CAT(!) is out of the bag - you now know that 9700 owners will have a great performance boost with the CATALYST 3.3 posting. We're not just number one - we'll now be #1 (RADEON 9800 PRO), #2 (9800) and #3 (9700 PRO). 2003 the year of CATALYST! For å være sikker på at alle får det med seg. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 På grunn av tabben Ati gjorde så vil Cat 3.2 være ute innen en uke. Eller en time. Quote. CATALYST maker Let me help clarify. 3.2 will be out shortly, 3.3 will be out soon. I would set shortly to be between one hour and one week. I would set soon to be between one week and six weeks. Isnt this fun? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 CATALYST maker har postet mer nyttig info. Jeg må si jeg gleder meg til Catalyst 3.3 driverne http://rage3d.com/board/showthread.php?thr...readid=33672469 Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 uhhm? Tabbe? Hva var det jeg ikke fikk med meg nå? Er ikke noe ironi i bildet her nå altså, jeg bare er ikke helt med her Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Ja, det var en tabbe fra min side. Fikk ikke med meg at det allerede var postet. Beklager. En av moderatorene kan slette posten min hvis de vil. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 På grunn av tabben Ati gjorde så vil Cat 3.2 være ute innen en uke. Hehehe, nei ei spaz tenker ikke på det. Litt bedre om jeg quoter kanskje Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Vel alle trodde at det skulle komme nye drivere i går,men. CATALYST maker Quote. new mmc is up today. thats what the press release calls for quote: -------------------------------------------------------------------------------- Originally posted by Volcane Did someone make a booboo with the press release, because it definately said:- How long is shortly? -------------------------------------------------------------------------------- CATALYST maker Yes that would be me. When I was reviewing the press release that our PR team put together I overlooked that statement. It should have said unified software release and not unified driver release. I humbly beg for everyone's forgiveness in the matter I have asked our PR team to change that sentance. you guys are hawks CATALYST makerQuote. I am not permited to pre-announce availability but I have dropped plenty of hints. We have been very good to meet a 6 week cycle (our public commitment is 8-10 driver updates a year). So if you look at our last posting date and add 6 weeks to it you have our target date. Note I have also claimed I am doing everything possible to bring the posting date in sooner than that. Once again sorry to everyone for the confusion today about the reference to the word "driver" in our press release. (Hope my boss didnt notice ) Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Da var det oppklart Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 catalyst 3.2 er lagt ut Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 vet ikke hva dere andre synes, men jeg gikk opp fra 1149 til 4559 i 3dmark03 Må si meg meget fornøyd! Lenke til kommentar
MixMad Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Har allerede kommet en wizard mod til catalyst 3.2, men jeg får den ikke til å funke. Pc'en bare slår seg av rett før gui modus. Har lagt tilbake 3.1 modda drivere igjen :-( Det er også en 9500 -> 9800 mod på vei :-)))) http://www.maxdownloads.com/~ian/wizzard/ Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Gleder meg til 3,3 kommer ut jeg, da jeg har Hercules 3D prophet 9700 pro Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Vel jeg kjøpte et Sapphire 9500 non-Pro for et par dager siden, nå har jeg med Catalyst 3.2 modda drivere visstnok et 9800 Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 synes det kommer nye drivere hele tia jeg har jo nettop fått ned 3.1 jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå