Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nybygd PC "hakker"

Anbefalte innlegg

Har akkurat bygd ny PC. Første gang jeg har prøvd noe sånt, men det meste gikk rimelig smertefritt og alt fungerer utenom at ca. hvert 30. sek så hakker audio/ bevegelig video litt. musepekeren "hopper" også hvis jeg beveger på den under hakkinga.

Noen som aner hva dette kan tyde på? Får ingen feilmeldinger. kan det være prosessoren siden "hakkingen" ser ut til å påvirke det meste som skjer? selve skjermbildet holder seg stabilt.

Utstyr:

Evga 780i

Intel C2D E8400

XFX 9800gtx SLI

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det før. Kom dette med en gang, eller tok det litt tid før dette skjedde? Har du installert noen nye programmer? Kunne vært et tegn på full harddisk, men siden det er ny pc, er det vel ikke det. Kan også være et tegn på spyware.

Lenke til kommentar
Jeg hadde det før. Kom dette med en gang, eller tok det litt tid før dette skjedde? Har du installert noen nye programmer? Kunne vært et tegn på full harddisk, men siden det er ny pc, er det vel ikke det. Kan også være et tegn på spyware.

det har vært tilstede hele tiden, men er ikke merkbart så lenge det ikke er noe som "beveger seg" på skjermen eller lydmessig. ved surfing merkes det nesten ikke fordi det meste står stille. har installert masse nye programmer siden det er en helt nybygd PC, så jeg har ikke peiling rett og slett.

Lenke til kommentar

jeg kobla til alt som var av strømledninger til skjermkortet. 2 stk 6pins per kort. det var noe galt med xfx sin side så lasta ned skjermkortdrivere direkte fra nvidia sin hjemeside. kan dette være problemet når også lyden hakker når jeg spiller av CDer, og spill hakker når jeg spiller dem også?

takk for tilbakemelding:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...