edge Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 18mm, 1/4000, f/7.1, ISO 400 18mm, 1/400, f/10, ISO 400 Hva syns folka? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vanskelig å få noe inntrykk når bildene er så små... Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jepp, for små bilder for å si noe sikkert. Fint å få med en referanse, f.eks. en vinge eller motor.. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det er jo morsomt. For det er skyer oppned. Ellers er jeg enig i at det er for smått. Tror det må være en feil. Ingen legger ut så små bilder. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det er jo morsomt. For det er skyer oppned. Ellers er jeg enig i at det er for smått. Tror det må være en feil. Ingen legger ut så små bilder. Skyer opp-ned? Eller tatt fra et fly? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ja, da er de jo opp ned. Er de ikke? Det minner meg om nevøen min som undrende en dag sa til meg.. "onkel.. bak ryggen.. det er jo egentlig magen." Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Men tittelen kan kanskje gjenspeile en flyreise? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Men tittelen kan kanskje gjenspeile en flyreise? joda.. ser det nå. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Tatt fra fly, ja Orginalbildene er i 3800x2600-klassen, så måtte nedskalere litt, men her er de værtfall ganske svære: Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 må ha vært ett mektig syn. Syns ikke det kommer så veldig frem på bildene. De er jo uklare. selvføgelig forstår jeg at de er tatt gjennom ett vindu. Sånn i tilfelle noen tror jeg ikke forstår det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 må ha vært ett mektig syn. Syns ikke det kommer så veldig frem på bildene. De er jo uklare. selvføgelig forstår jeg at de er tatt gjennom ett vindu. Sånn i tilfelle noen tror jeg ikke forstår det. Ja, det var ikke akkuratt et rent glass jeg tok gjennom Lenke til kommentar
Carny Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Om ingenting annet setter det i alle fall litt perspektiv for saker og ting. Vi er små i en stor sammenheng. Bildene mangler "det lille ekstra". Kan vel strengt tatt ikke forvente mer fra et passasjerfly, og da spesielt mtp at det er tatt fra et rimelig tjukkt vindu. Du kunne nok dradd litt i spakene i forsøk på å få bakken litt mer tydelig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Har ikke redigert dem i det hele tatt, enda. Sitter på hotell i Paris atm, så får ikke lagt inn redigeringsprogrammer heller(Har CS2 hjemme, på CD..) Skal se om jeg får pusset litt på dem når jeg kommer hjemm Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Finnes vell en mellomting på størelse, liker ikke og måtte scrolle i bilder.. Men det liggende bilde var litt tøft, med sort øverst, så knall blå himmel og deretter bakken. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Litt skjev horistont på de begge. Utover dette burde du leke deg litt med redigering for å få litt mer trøkk i bildene - du har to gode utgangspunkt Lenke til kommentar
Makkafo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Likte det liggende bilde best,tror det er pga overgangen fra sort-blå-skyer Det stående bildet fikk jeg ikke noe ut av, men hvis du leker deg litt med det kan det sikkert bli bedre Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Har ikke redigert dem i det hele tatt, enda. Sitter på hotell i Paris atm, så får ikke lagt inn redigeringsprogrammer heller(Har CS2 hjemme, på CD..) Skal se om jeg får pusset litt på dem når jeg kommer hjemm Har ikke adobe sluppet den intenettphotoshoppen. Mener jeg leste om det for en stund siden. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 godt utgangspunkt? Vel vel. Skyene er ikkje spennende overhode, og selv om å gi bilde mer kontrast hjelper litt, gjør det ikkje disse bildene til killer bilder du vil være stolt over om 2 år dessverre. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Du kan jo vente med en slik uttalelse før du ser sluttresultatet? Jeg har sett mange "vanlige" bilder vokse seg til noe helt annet med riktig behandling. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Slike bilder tar jeg hver gang jeg er ute og flyr, og det er ikke så altfor sjelden. Ingen av dem har funnet veien, for de er som dine stort sett veldig tradisjonelle. Jeg forsøker fortsatt å få til det ene bildet som kan fungere, men lykkes har jeg ikke enda. Jeg har vært nær, men ikke mer. Men det er en fascinerende fotografisk hobby å ha, synes jeg. Fortsett med å samle på bilder fra oven. En dag... Jeg bryr meg ikke om å ta bilder ut av vinduet slik som dette uten at det er en vinge med, så Autoxave er inne på noe i sin kommentar. Bare skyer er ikke nok til å tiltrekke deg interesse fra seerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå