Gå til innhold

BK: Stockholm - Paris

edge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
må ha vært ett mektig syn. Syns ikke det kommer så veldig frem på bildene. De er jo uklare. selvføgelig forstår jeg at de er tatt gjennom ett vindu. Sånn i tilfelle noen tror jeg ikke forstår det.

Ja, det var ikke akkuratt et rent glass jeg tok gjennom :tease:

Lenke til kommentar

Om ingenting annet setter det i alle fall litt perspektiv for saker og ting.

Vi er små i en stor sammenheng.

Bildene mangler "det lille ekstra". Kan vel strengt tatt ikke forvente mer fra et passasjerfly, og da spesielt mtp at det er tatt fra et rimelig tjukkt vindu.

Du kunne nok dradd litt i spakene i forsøk på å få bakken litt mer tydelig.

Lenke til kommentar

Har ikke redigert dem i det hele tatt, enda. Sitter på hotell i Paris atm, så får ikke lagt inn redigeringsprogrammer heller(Har CS2 hjemme, på CD..)

Skal se om jeg får pusset litt på dem når jeg kommer hjemm :)

Lenke til kommentar
Har ikke redigert dem i det hele tatt, enda. Sitter på hotell i Paris atm, så får ikke lagt inn redigeringsprogrammer heller(Har CS2 hjemme, på CD..)

Skal se om jeg får pusset litt på dem når jeg kommer hjemm :)

Har ikke adobe sluppet den intenettphotoshoppen. Mener jeg leste om det for en stund siden.

Lenke til kommentar

Slike bilder tar jeg hver gang jeg er ute og flyr, og det er ikke så altfor sjelden. Ingen av dem har funnet veien, for de er som dine stort sett veldig tradisjonelle. Jeg forsøker fortsatt å få til det ene bildet som kan fungere, men lykkes har jeg ikke enda. Jeg har vært nær, men ikke mer. Men det er en fascinerende fotografisk hobby å ha, synes jeg. Fortsett med å samle på bilder fra oven. En dag...

Jeg bryr meg ikke om å ta bilder ut av vinduet slik som dette uten at det er en vinge med, så Autoxave er inne på noe i sin kommentar. Bare skyer er ikke nok til å tiltrekke deg interesse fra seerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...