tommy_sn Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei Har ngt som nettleverandør, men også en telenor-mail konto. Når får jeg plutselig en feilmelding i Outlook Express når jeg prøver å sende mail med denne kontoen. Det har fungert før, og jeg har ikke endret noe. Får denne feilmeldingen: An unknown error has occurred. Subject 'test', Account: 'pop.online.no', Server: 'mail.broadpark.no', Protocol: SMTP, Server Response: '451 0.0.28 ', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 451, Error Number: 0x800CCC6A Hva er problemet her? Utgående server er satt til mail.broadpark.no, mens ingående er pop.online.no På forhånd takk for hjelp! Lenke til kommentar
wood1 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei Har ngt som nettleverandør, men også en telenor-mail konto. Når får jeg plutselig en feilmelding i Outlook Express når jeg prøver å sende mail med denne kontoen. Det har fungert før, og jeg har ikke endret noe. Får denne feilmeldingen: An unknown error has occurred. Subject 'test', Account: 'pop.online.no', Server: 'mail.broadpark.no', Protocol: SMTP, Server Response: '451 0.0.28 ', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 451, Error Number: 0x800CCC6A Hva er problemet her? Utgående server er satt til mail.broadpark.no, mens ingående er pop.online.no På forhånd takk for hjelp! Ville prøvd å sitte smtp.online.no som utgående server når du sender fra online adressen din. hvis du har NGT som leverandør bør du bruke mail.broadpark.no som innkommende server hele tiden. selv om du skal sende fra online adresse. hvis du har online.no adresse skal du vel også ha tilgang til en slags webmail tjeneste. kan prøve å se om denne fungerer hvis ikke annet virker. Lenke til kommentar
wood1 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei Har ngt som nettleverandør, men også en telenor-mail konto. Når får jeg plutselig en feilmelding i Outlook Express når jeg prøver å sende mail med denne kontoen. Det har fungert før, og jeg har ikke endret noe. Får denne feilmeldingen: An unknown error has occurred. Subject 'test', Account: 'pop.online.no', Server: 'mail.broadpark.no', Protocol: SMTP, Server Response: '451 0.0.28 ', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 451, Error Number: 0x800CCC6A Hva er problemet her? Utgående server er satt til mail.broadpark.no, mens ingående er pop.online.no På forhånd takk for hjelp! Ville prøvd å sitte smtp.online.no som utgående server når du sender fra online adressen din. hvis du har NGT som leverandør bør du bruke mail.broadpark.no som innkommende server hele tiden. selv om du skal sende fra online adresse. hvis du har online.no adresse skal du vel også ha tilgang til en slags webmail tjeneste. kan prøve å se om denne fungerer hvis ikke annet virker. Beklager! Gikk fort i svingen her. Mente selvfølgelig omvendt. Hvis du skal bruke online.no adresse i NGT nett må du sitte pop.online.no som innkommende og mail.broadpark.no som utgående. Dette har du forsåvidt satt opp riktig. Poenget mitt er at du bør prøve webmail løsningen og se om dette fungerer. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hvilken e-mail adresse må man ha for at det skal funke? *****@c2i.net? Hvis det blir onkel glad Han har det samme problemet Endret 27. juni 2008 av Lolli Lenke til kommentar
sforum Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hvilken e-mail adresse må man ha for at det skal funke?*****@c2i.net? Hvis det blir onkel glad Han har det samme problemet c2i.net er jo tele2? se her http://www.tele2.no/privat/kundeservice/fa...nternett/epost/ http://support.tele2.no/go.cfm?id=5139&...,1546,1739,5139 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå