Elnacho Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei, bestillte ett par varer jeg trodde jeg skulle få hentet tidligere i dag, men det viser seg att kun Hentebua er tilgjengelig, ikke Postautomaten. Så det jeg lurer på er hva som er åpningstidene i Hentebua? Finner det ikke på komplett sine sider, eller ved søk. Takk for svar Lenke til kommentar
02tom Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg mener å huske at hentebua er oppe til kl 1800. Lenke til kommentar
maledictus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Her er informasjonen jeg fikk fra Komplett da jeg bestilte noe for noen dager siden: I henhold til Kompletts rutiner er frist for avhenting i vår hentebu 5 virkedager. Varene vil deretter bli plassert tilbake på vårt lager. Husk legitimasjon dersom ordren har blitt betalt med kredittkort eller annen form for forskuddsbetaling. Er ordren bestilt i oppkrav må beløpet betales ved utlevering. Beløpet kan betales kontant eller med bank kort. Åpningstid: Man - Fre 08:00 - 18:00 Lenke til kommentar
Elnacho Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Fikk den samme mailen fra komplett nå, men takk for svar! Lenke til kommentar
Roug Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Ringte de i dag:) åpent fra 0800 - 1800 trur jeg det var, men det er ikke 5 dager varen ligger der, den ligger der i 14 dager, han sa de hadde glemt å oppdatere Endret 27. juni 2008 av Roug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå