Gå til innhold

Endre og slette knappene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fårstår jeg det rett så er knappene bare "tilgjengelige" en liten stund etter at du har postet.

Forstår, ja.

får si ifra til moderatorerer hvis noe dere vil ha vekk for nå hvertfall.

Ehh..? Skjønte ikke helt den setningen, men var det så at vi skulle si ifra til moderatorer hvis det var noe vi ville ha vekk? Og du er jo "moderator", så holder det ikke å si ifra til deg?

Og du bør også klare å skrive rett. En moderator er som et forbilde for oss postere her, og bør, etter min mening, gå foran med et godt eksempel.

Lenke til kommentar

Det er vel bare mulig å slette et innlegg hvis det er det siste innlegget i tråden.

Endre skulle vel være mulig hele tiden forutsatt at tråden ikke er stengt.

Begge deler forutsetter at du er innlogget.

Har ikke vært borti at knappene bare forsvinner når begge betingelsene er gyldige. Nå har jeg heller ikke sett så nøye etterheller siden knappene har vært tilgjengelig når jeg har hatt behov for dem.

EDIT: Denne gangen var begge der :)

EDIT: Og nå er slette knappen borte :)

Lenke til kommentar
Ta deg god tid når du skriver

Prøv å unngå SMS-språk, sjekk etter skrivefeil og grammatiske feil før du poster. Om du poster meldinger med feil i, så kan du gå inn og redigere disse i etterkant. Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.

Lenke til kommentar
Og en ting til, hvorfor er ICQ knappen helt malplassert? hos meg så kommer den helt ute til høyre og går over rammen på en måte.

Eller er det bare meg kanskje?

Enig i at en moderator burde kunne skrive i det minste :Þ

Det kan fort bli for mange knapper. Tror det er derfor noen går utenfor rammen. Men det kommer vel ann på hvilken oppløsning du kjører. Jo lavere oppløsning, jo mindre ramme, og dermed mindre plass til knapper.

Med min oppløsning, 1400x1050, har du enda god plass til knapper.

Og ikke mobb modden! :grumpy: Det er ikke pent gjort.... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...