luft Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg driver og prøver å registrere meg på forumet til Flightsim.no, men når jeg har sendt registreringen kommer denne meldingen opp: På grunn av mye misbruk er det ikke mulig å registrere seg med mailadresse fra en rekke web-baserte mailtjenester. Dette gjelder også det domenet du bruker her. Ved registrering godtar vi bare mailadresse fra din ISP eller jobb/skole Nå bruker jeg hotmail's e-posttjeneste og det er da en "web-basert" mailtjeneste. Jeg har også prøvd epost.no, men heller ikke det ser ut til å funke. Så da må jeg altså ha en e-mail fra min ISP eller jobb/skole...(?) Men det har jeg ikke og jeg har heller ikke mulighet til å skaffe meg det. Så derfor lurer jeg på om noen vet om en nettbasert mailtjeneste som kanskje kunne funke selv om den ikke er fra ISP, jobb eller skole? Det må da gå ann å "lure" registreringsgria på et vis! Mvh... Even Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg vet ikke om det funker, men du kan jo prøve 123.no. Lenke til kommentar
luft Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg vet ikke om det funker, men du kan jo prøve 123.no. Takk for svar! ...men nei... det funka ikke Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Vet ikke helt, men dette er vel en liten feilpost? Du får nok mer hjelp om du poster i riktig del av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå