Gå til innhold

hvem telefon mon tro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
visste ikke at SX1 var så stor.

Hm, med en slik kommentar viser du hvor useriøs du er. Hva sammenligner du med forresten, er det Z1010 nå igjen? Da kan jeg opplyse at den har akkurat samme vekten som SX1, men at Z1010 faktisk er endel større i format :lol:

SX1 er faktisk ikke høyere enn S45/ME45 :D

cnil: jeg har eget forum jeg da ;)

Lenke til kommentar

Jeg useriøs??? Jeg sammenligner med 3650 som jeg skrev i topicen. Nå er det du som ikke gidder å lese innlegget. Trodde SX1 var mini, ala S55 eller t68i. Seff er z1010 like stor, den er en klapp telefon. Når den er klappet sammen er den jo mindre, dvs lettere - putte - i - lomme - enn - SX1!!! Skrev det slik at du forstod det og jeg slapp å gjenta det.

Lenke til kommentar

Jeg må legge meg......

tok en kopp kaffe nå og så alt jeg har skrevet. Sorry :lol: !!!! Men allikvel, jeg mener at z1010 er en kulere telefon enn SX1. Men allikevel når jeg ser på de bildene.... hva er det med de?? Den ser stor ut ved siden av 3650 der, kanke helt fatte at den ikke er høyere enn ME45.... jaja. Øynene mine tydeligvis også gått litt i surr. :roll:

Lenke til kommentar

Sorry? Neida, er bare morro å krangle litt :D

Synes SX1 ser liten og nett ut jeg. Er vel ikke mulig å gjøre den særlig mindre heller, siden displayet er såpass stort (litt større enn displayet på 3650 faktisk). På lørdag får jeg prøve en SX1 :D

God natt :)

Lenke til kommentar
Litt synd at Siemens ikke satser på eget design på UMTS mobilen sin.....

Hm, hva mener du her...? Siemens har jo ikke presentert sin UMTS-mobil enda. Hvis du tenker på Siemens U10 så er ikke den for sluttbrukere, men bare en mobil for å teste UMTS-nettene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...