Gå til innhold

hvem telefon mon tro

Anbefalte innlegg

hvem telefon skal jeg kjøpe meg... jeg klarer ikke bestemme meg helt!

har kikket på mange telefoner og har litt lyst på både Siemens S55 og SE T68i... noen som kan komme med noen grunner for eller imot de mobilene... eller er det noe annet jeg bør kjøpe... pris bør være ca. på linje med de 2 telefonene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg veit ikke helt jeg asså, jeg gikk faktisk til innkjøp av trådløst tastatur for at jeg kan sitte i sofaen og skifte sang/film osv. men jeg orka ikke bruke tastaturet til vanlig bruk... alt for treig osv. så det med fjernstyring fra mobil virka interesant

Lenke til kommentar

Om du vil ha telenor eller netcom over logoen/wallpaperen din, kjøp T68(i). Vil du ikke ha telenor/netcom over logo/wallpaperen din, kjøp S55. Vil du ha animerte skjermsparere, kjøp s55. Vil du ha muligheten for å endre spill, bruke ICQ/IRC/MSN på mobilen, kjøp S55. :roll:

Lenke til kommentar
Om du vil ha telenor eller netcom over logoen/wallpaperen din, kjøp T68(i). Vil du  ikke ha telenor/netcom over logo/wallpaperen din, kjøp S55. Vil du ha animerte skjermsparere, kjøp s55. Vil du ha muligheten for å endre spill, bruke ICQ/IRC/MSN på mobilen, kjøp S55.   :roll:

Er vi glad i å fokusere på det negative på t68i idag?????????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...