Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva nå? Er for sjenert til å ta konakt.


Gjest Anonym..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym..

Møtte en grei jente for en stund siden på en fest. Hun er grei og lett å snakke med osv. Men som den dusten jeg er greide jeg verken å få fatt i mobilnr./MSN, noe som en av kompisene mine faktisk greide, selv om han ikke er interessert (han har en annen i kikkerten). Så jeg fikk både nummeret og MSN-en av ham dagen etter, men er for sjenert til å ta kontakt på SMS, synes det virker litt "stalker", er mye lettere å ta kontakt på MSN siden, ihvertfall for meg, er det mer naturlig, vet ikke hvorfor egentlig, men, men..

 

Så nå sitter jeg her og venter på at hun skal logge på, noe hun ikke har gjort enda (hun har akseptert invitasjonen da). Og så skal jeg selfølgelig reise vekk i fire uker på lørdag...

 

Hva nå?

 

(Virker kanskje litt dust, men dette er faktisk ganske ekstremt allerede så langt for mitt sjenrte og jenteuvannte vesen.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke vær så jævli sjenert, send henne en melding. Er ei som er intressert i meg nå, men jeg synes det er et stoooort minus at hun knapt tør å ringe meg og at hun er så sjenert når jeg møter henne, men på sms er hun liksom ikke sjenert. jaja.. Hvis du møter henne ute på gata kan du hilse å prøve å slå av en liten prat og eventuelt spørre om nummeret, blir litt dumt å ringe uten at henne har gitt deg sitt nummer.

Lenke til kommentar
Ikke vær så jævli sjenert, send henne en melding. Er ei som er intressert i meg nå, men jeg synes det er et stoooort minus at hun knapt tør å ringe meg og at hun er så sjenert når jeg møter henne, men på sms er hun liksom ikke sjenert. jaja.. Hvis du møter henne ute på gata kan du hilse å prøve å slå av en liten prat og eventuelt spørre om nummeret, blir litt dumt å ringe uten at henne har gitt deg sitt nummer.

Spørs akkurat hvor sjenert ho er, mener jeg.

Er vel forsåvidt et kompliment at ho blir sjenert når hun møter deg(hvertfall de første gangene).

Vil mene og påstå at det er ganske vanlig.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Sendte henne nå en melding med mobilnr. osv., og venter på å se om hun svarer tilbake. Et stort skritt for meg, men et lite skritt for menneskeheten...

 

Burde jeg si noe også eller skal jeg bare vente på svar?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Ja :love:

 

Men hun har ikke svart meg enda, og det er 40 min. siden. Burde jeg si noe også, føler jeg bare blir ignorert, eller at hun ikke er helt sikker på hvem jeg er elns.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Bare sendte "Send kontakt" (hvis du har erfaring med Sony Ericsson), med mitt nummer, navn, mail osv.

Så sendte jeg "Du husker meg, ikke sant? Fikk nummeret av ***. Bare for ordens skyld, liksom.". Da fikk jeg tilbake "Ja", med en smiley etter :ermm: Er det positivt eller negativt? Gikk jeg for fort eller for direkte frem, eller er alt bare bra?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

OK. Takk for hjelpen :!:

 

Har aldri kommet så langt på en jente i det hele tatt før. Har hent at jeg har gått og sett etter en i et helt år uten at noe skjedde, så er bare litt usikker, men tror jeg greier meg fint nå :)

Lenke til kommentar

Ta deg sammen!

 

Hvor gammel er du egentllig? Hva er det værste som kan skje? At du får et "nei"? Er vel ikke så ille det vel, da er det evt. bare å hoppe videre til neste frøken.

 

Det er ikke å stalke at du får nummeret hennes av en kompis, det viser bare at du er over middels dedikert og tydeligvis interessert i å bli kjent med henne. Så lenge du ikke er stygg, ekkel eller en person andre snakker nedlatende og ser ned på ser jentene på dette som komplimenter...

 

Go for it!

Lenke til kommentar
Ikke vær så jævli sjenert, send henne en melding. Er ei som er intressert i meg nå, men jeg synes det er et stoooort minus at hun knapt tør å ringe meg og at hun er så sjenert når jeg møter henne, men på sms er hun liksom ikke sjenert. jaja.. Hvis du møter henne ute på gata kan du hilse å prøve å slå av en liten prat og eventuelt spørre om nummeret, blir litt dumt å ringe uten at henne har gitt deg sitt nummer.

Spørs akkurat hvor sjenert ho er, mener jeg.

Er vel forsåvidt et kompliment at ho blir sjenert når hun møter deg(hvertfall de første gangene).

Vil mene og påstå at det er ganske vanlig.

Godt mulig at jeg burde ta det som et kompliment, men det hjelper ikke når jeg synes at sjenerte jenter er direkte turn-off. Vil heller ha ei utadvendt jente som står for sine egne meninger en ei som dilter etter meg uansett hva jeg gjør. :)

 

Et simpelt triks hvis du tilfeldigvis skal på fest hjem til henne eller noe i den duren er å med vilje "glemme" jakken eller noe for så å sende melding dagen etter. Da har du en fin sjanse til å få møtt henne dagen etter og du kan jo slå av en prat og spørre hva hun skal til helgen og eventuelt om hun vil bli med deg på fest. Mange av de jentene jeg har møtt på fest som jeg har utvekslet nummer med går rett i glemmeboka og jeg har ikke pratet noe mer med dem før jeg tilfeldig møter de seinere og først da har vi blitt bedre kjent.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...