santacruze Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Heyyy!!!! jg ser etter en peacoat.. rett og slett syntes jeg den var så sinsykt fet etter jeg så en film som heter "Boondocks saints" Jeg må bare ha en sånn jakke.. syykt fet! her er et bilde av hvordan jeg vil ha: http://i234.photobucket.com/albums/ee16/to...orandMurphy.jpg Jeg vil ikke ha dobbeltknapp.. bare enkel. og litt slim kanskje.. uansett .. noen som vet hvor jeg kan skaffe en i oslo??? pris spiller ingen rolle! hjelp please :=) Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 noen?? :// Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Det kalles vel ikke peacoate/losjakke hvis den ikke er dobbel, så vidt jeg vet. Vailent har/hadde en kort en som ble solgt på Carlings. Matinique har/hadde en veldig fin en som jeg kjøpte på Companys. Jeg var veldig fornøyd med den, men den er stjålet:/ Problemet er vel at dette ikke er riktig sesong for vinterjakker, men kanskje S&S har noe. The Boondock Saints er en av favorittfilmene mine Endret 28. juni 2008 av thrice Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 har de enkelt eller dobbelt spent i boondocks saints? :S Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Dobbelt altså losjakke/peacecoate Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 åja.. da var d det jeg så etter da =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå