Applebee Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg har to stikker: Saitek (flystikke) og ratt (G25) En gang prøvde jeg å styre med rattet og spaken, og det funket fint Så tror ikke det skal være noe problem å bruke 2 spaker.. (btw: jeg bruker hele tiden G25 pedalene som rudder, så det burde funke).. Mitt første, og noe jeg trodde kom til å være mitt eneste innlegg.... Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hum ... Jeg finner ikke mitt første innlegg -.- Noe som er synd, fordi det hadde vært morsomt å visst hva det var .. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg fikk opp følgende feil melding: Common client user session has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. cry.gif Etter jeg fikk den i går kveld,så mista jeg også internett på pc min. Når jeg starter opp norton,som det ikke gjør automatisk lengre,så står det: System Status: Urgent attention. Norman starter opp automatisk. Noen som overhodet har peiling på hva det kan være?? Hahaha, det måtte jo være trøbbel selvfølgelig :!: Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg fikk opp følgende feil melding: Common client user session has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. cry.gif Etter jeg fikk den i går kveld,så mista jeg også internett på pc min. Når jeg starter opp norton,som det ikke gjør automatisk lengre,så står det: System Status: Urgent attention. Norman starter opp automatisk. Noen som overhodet har peiling på hva det kan være?? Hahaha, det måtte jo være trøbbel selvfølgelig :!: Dude. Hvordan fant du ditt første innlegg? jeg mener - det er jo helt tilbake til 2004. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dude. Hvordan fant du ditt første innlegg? jeg mener - det er jo helt tilbake til 2004. Om man skal finne sitt/noens første innlegg går man inn på profilen og trykker alternativer -> finn medlemmets innlegg. Deretter går du til den siste siden. Null stress. Joggedress. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg fikk opp følgende feil melding: Common client user session has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. cry.gif Etter jeg fikk den i går kveld,så mista jeg også internett på pc min. Når jeg starter opp norton,som det ikke gjør automatisk lengre,så står det: System Status: Urgent attention. Norman starter opp automatisk. Noen som overhodet har peiling på hva det kan være?? Hahaha, det måtte jo være trøbbel selvfølgelig :!: Dude. Hvordan fant du ditt første innlegg? jeg mener - det er jo helt tilbake til 2004. Her er ditt første innlegg: Klikk her. Det tok meg fem sekunder. Se på menyen øverst til høyre i profilen din. Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Aj aj aj! Takker og bukker .. Takker og bukker =P Her er ditt første innlegg: Klikk her. Det tok meg fem sekunder. Se på menyen øverst til høyre i profilen din. Du har ... 48 sekunder raskere nett enn meg =P Endret 6. april 2009 av Daye.04 Lenke til kommentar
Palme Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 skifte strømførsyning ?eller ?? bare et tipz Sweet! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er bare en ting jeg ALDRI har skjønt....hva ER en dedicated server? Jeg har fått spm om det på M&M: DM , men...... jeg veit det er litt noobish, men ohmy.gif Takker! thumbup.gif Ah, my childhood. Så liten, så uskyldig. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Morsom retrotråd. Første innlegg Første tråd Jeg var ganske aggresiv i min første egenstartede tråd ser jeg. Men så var det jo en "stor krangel" angående lysstyrke og begrepsforvirring i digitalfotoverdenen.. Nuvel, jeg har visst roet meg, og så langt unngått både advarsler og utestengning. [Edit]Ble visst glemt av en "[" i tråden[/Edit] Endret 23. september 2009 av Bikeridr Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg husker ikke mitt aller første innlegg, og finner det heller ikke, men det første innlegget etter nesten ett og et halvt år var et innlegg i "Jeg har aldri"-tråden Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg husker ikke mitt aller første innlegg, og finner det heller ikke, men det første innlegget etter nesten ett og et halvt år var et innlegg i "Jeg har aldri"-tråden men så var det jammen bra at disse folka var i nærheten (Fuglen ligger på operasjonsbordet) Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg husker ikke mitt aller første innlegg, og finner det heller ikke, men det første innlegget etter nesten ett og et halvt år var et innlegg i "Jeg har aldri"-tråden men så var det jammen bra at disse folka var i nærheten (Fuglen ligger på operasjonsbordet)... Postet i "bildekrig"-tråden i forumdelen "lekeplassen" Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg husker ikke mitt aller første innlegg, og finner det heller ikke, men det første innlegget etter nesten ett og et halvt år var et innlegg i "Jeg har aldri"-tråden men så var det jammen bra at disse folka var i nærheten (Fuglen ligger på operasjonsbordet) Hihi, ok ^^ jeg søkte på Therawyn, siden jeg trodde navnet forandres automatisk også i gamle tråder. Men takk :!: Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 mitt første innlegg... ser at under SØPPEL blir t.o.m tråder stengt....! Det er.. nei.. jeg har ikke ORD for det Forklar dette fenomenet for meg. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg ble først medlem i 2005 og postet mitt første innlegg i hw.no-forumet om et usb-pinne problem. Fant ikke noe løsning på den saken før jeg tok den med til datasjappa. Så gikk det 2 år før jeg fant at jeg kunne poste her og og dermed var jeg blitt en del av familien. Førsteinnlegget mitt er dette: Hallo! Jeg leste i stad i et annet tråd at i denne tråden hadde noen postet en link for MASSE guitar pro tabs. Jeg begynte å lete litt, men umulig å finne når man skal lete gjennom over 280 sider. Håper noen vet / husker hvilken side den er postet på eller av hvem. Kjøpt meg ny el-gitar som kommer om noen dager og da er det greit å lære seg noen kule sanger. Guitar Pro ruler! Og tråden er: kvinner som flørter og voldtekt Ah, for en herlig tid det har vært... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Flaut å lese gamle innlegg. Jeg hadde noen merkelige tanker i hode for tre og et halvt år siden. Jeg lyktes aldri med å bli vampyr. hva er det som er bra med å bli vampyr og hva er det som er bakdelen med det? lurer på om jeg skal bli en ... (Tatt av Oblivion-tråden) Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Føler meg veldig som en noob nå, men tanken var vel god. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=496578&hl= Som tittelen sier, er det mulig? Har en gammel vifte som jeg hadde på en AMD XP 2000+ cpu (som svidde seg...) og lurer på om det kunne gjøres å sette den på grafikkortet mitt (geoforce ti 4800 se).... Vifta der bråker som rakkern og høres ut som om den går i stykker hele tida... Setter pris på all hjelp jeg kan få. Til og med liten D i navnet mitt der... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg synes Nova Prospect var ganske ekkelt Tasser rundt i fengselet, og plutselig popper det antlions opp rett foran deg, Ekkelt.. *hiss*... Haha! Fra en tråd om Half Life 2. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Mitt først innlegg var med min første bruker, som jeg ikke lenger bruker. Det var i en "post bilde av ditt kabinett" tråd hvor jeg kommenterte på at en hadde brukt gaffa teip for å samle kablene sine. Jeg sa, 31. desember 2004, "Egentlig litt genialt". Good times. Endret 2. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå