Gå til innhold

Post ditt første innlegg!

Anbefalte innlegg

ManU vinner nok kampen til helga, selv om Chelsea driter penger. Det er bare litt synd at Solskjær ikke kan være med. Vis jeg ikke tar feil tror jeg at de vil prøve Hedman i mål, vis ikke Cuddicini tar plassen. Men slepper Chech i mål. Så dette vil gå inn, tro meg ...

Mitt første innlegg, dette var tilbake i 2006... Og United skulle akkurat til å møte Chelski

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du ikke har fått det til enda:

Gå inn på Mobstorage, der kan du laste opp filen din og hente den ned med mobil. (Du får en kode som du taster inn på et tekstfelt på wap.mobstorage.com)

Postet dette som brukeren Pingvinen, glemte passordet og e-post (hadde en periode der jeg skiftet epost ofte :p) mitt og ble tvunget til aa lage ny konto.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er nesten flaut xD

Det er ganske enkelt vis rammer er rammen på en tabell, I såfall sp fjerner du høyde atributen på den cellen.

Men grunnen til at jeg kom var denne:

Jeg har en side som jeg ska legge til på google. Og jeg får ikke gjort det fordi jeg ikke har sendt inn et områdekart (sitemap).

Bare et lite problem:

Jeg har ikke peilng på ka områdekart er eller hvordan man lager det.

Jeg har hørt at det er i xml, mer vet jeg ikke!!

Noen som kan fortelle meg det, og vise meg hvordan man lager sånt??

Her er siden Hvis dere vil se på den, den er enda under konstruksjon da.

Lenke til kommentar
Jeg vet av erfaring at <table> har ikke hatt height eller bordercolor siden HTML2.0, bruk heller css.

Mellomrommet er jeg ikke helt sikker på, å lukke alle <a>taggene kan ikke skade.

Riktignok gir dette deg mellomrom mellom alle knappene, men selv likte jeg det utseendet.

<li><a href="j">Home</a></li>

Hjalp en bruker i Web-design, HTML og CSS-delen, aner ikke hvordan jeg havnet der.

Lenke til kommentar

Mitt første innlegg var med en annen konto, hvor jeg svarte på bildet av et kabinett hvor en hadde brukt gaffa teip for å samle kabler. Det så jo helt for j****, men jeg svarte "Egentlig litt genialt". Da var jeg helt ny og fersk på data, hadde vel akkurat fått min nye dell etter konf. og var utrolig fascinert av kabinetter, lys osv. Åh det var tider det :roll:

Så ville jeg vel ha nytt navn eller noe så jeg bare lagde en ny...husker ikke alt rundt det der.

Første innlegg med denne brukeren var hvertfall dette

Lenke til kommentar
jeg trenger en mob, jeg får ikke endra på modden min eller lagt inn den med fathis, fordi jeg har cracka spillet, og da får jeg ikke endra på noe.. kan noen si meg hva jeg skal gjøre? jeg får ikke noen respons av fathis!! :hmm::thumbdown:

Jeg ser jeg bruker liten forbokstav i setningene, og at det er noen slurvefeil. Dessuten la jeg merke til at de første innleggene mine gikk på at jeg ønsket hjelp fra andre forumbrukere! Det er en smule egoistisk, og jeg har jo selvsagt i senere tid merket hvor deilig det er å hjelpe andre! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+9871234
Hvis jeg evt. skulle hatt ny cpu vifte, og muligens ei systemvifte, hva burde jeg gå etter?

pris?

hastighet?

merke?

-takker for alle seriøse svar :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trykk på brukernavnet ditt til venstre for det siste innlegget ditt her --> Finn medlemmets innlegg --> Gå til siste side (den andre pila der med to piler i seg) --> Scroll down --> Forhåndsvise innlegg #9255817 --> Svar på innlegget ditt, slik at du får det frem med full formatering --> Copypast det her :)

As easy as hell! :p:D

Happy to help :)

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar

Jeg får ikke til den optisk på z-5500.

jeg har instalert alle lyd driverne.

plugga in den optiske offcourse.

kan noen hjelp meg?

(bruker toshiba med windows vista business det skal ikke si noe.

creative lydkort med usb.

Det var mitt første innlegg. Fikk ingen svar da.... Men det var jeg som gjorde noe helt dumt uansett, husker ikke helt hva det var igjen, men husker det var noe dumt. Men fungere helt flotters nå da:D

Lenke til kommentar
Hva slags stil ønsker du å kjøre? Preppy, gangster, osv? Hva slags klær er det du liker? Billige eller dyre klær? Om jeg skulle ha designet din garderobe hadde jeg tatt deg med på Match, Vic, Kase og liknende butikker, og slått meg løs. Et sted må man begynne, og gensere med merket Gant anbefales på det varmeste. Enkle og stilige gensere med god kvalitet som ikke koter alt for mye heller. Enkle stilige basisklær som passer godt med et skjerf o.l. Jeans? Da foreslår jeg at du prøver Replay og Henry Choice. Jean Paul og Mario Conti har også mye fint. T-skjorter er det vel et bredt utvalgt av - alle slags butikker og alle slags merker, men Moods of Norway har mange digge t-skjorter. Dolce & Gabbana og Bjørn Borg boxere er å anbefale. Alt dette forutsetter at du vil ha en mer voksen stil, og ikke er den som bruker klær fra Flava.

Herregud, herregud, herregud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...