rhymenocerous Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Jeg bare laget noe Juhuu. Nå fikk jeg lyst til å lese gjennom innleggene mine. Endret 13. juli 2008 av tommyeggen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 NWN og Might & Magic 2, 3 og 7:POg Crusaders of Might & Magic da. (vetke helt om det er RPG, men tror det) Bah, alltid trodd at mitt første innlegg handla om munkekutter ... Lenke til kommentar
BorN Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hadde et problem med PC-en som skrudde seg av, husker jeg. Først postet jeg et innlegg om det i en annen tråd, for så å lage en egen tråd om det. Første innlegg Første tråd: !!NEED HEEELP!! [...] På forhånd, takk for alle svar som kommer! Det tar ikke noe lang tid å skrive et par ord! Haha, jeg var så desperat Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 trenger hjelp med min mp3 (Msi Mega player 536) hvordan kan man se video med MSI Mega player 536? d står at den kan spille motion-jpeg. men jeg vet ikke hva det er. kan nevnes at jeg posta den i Forum > Digital foto og video > Annet om digital foto og video Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) I mitt første innlegg skrev jeg : kor finner eg soillet????????+ med skrive feil og hele pakken det var i bridge build game tråden. post nr 600 !!!! Endret 27. juli 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hei jeg skulle som sagt hatt meg en ny cd brenner og dvd spiller jeg vil gjerne ha noe som er STILLE og er av BRA kvalitet, og siden det begynner å bli så mye rart på markedet har jeg ingen aning om hva som er best ut i fra de kriterier jeg har: STILLE OG BRA håper på mange svar så jeg for litt å forholde meg til Tusen Takk Til Alle Som Svarer Ser ut som dette kan være mitt første Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Første innlegg: "jeg lurer på hvilken musematte som passer best til logitech G5.jeg har tenkt mest på qpad CT og steelpad 5l.jeg tar gjerne i mot flere forslag, og jeg vil helt at det skal kuste under 500 kr.har tenkt og bestille fra komplett.no så håper de har den der hvis du kommer med andre forslag. takk hvis du svarer meg ..." 10 min senere: (andre innlegg) "kom igjen da! pliiiiiiiiiz? ..." edit: Allerede min andre tråd ble hot topic, sånn rød koffert Endret 23. august 2008 av Blaxtro Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 ''Jeg skal kjøpe meg lett mc. Jeg har tenkt å kjøre lovlig, så ikke noe trimming Jeg er veldig usikker på hvem jeg skal ta, for det meste har jeg titta på Aprilia Rs 125, yamaha YZF 125 og Mito. Jeg var på messe i Gøteborg hvor jeg så en Aprilia rs 125 fp, som hadde 30 hk. Men man kunne få den tuna ned til 15 hk, han som sto på standen sa også at når den er tuna ned fra 30 hk til 15 hk går den litt bedren enn en vanlig rs med 15 hk. Vet noen noe mere om dette? rs 125 fp veide også 114 kg som er 10 kg mindre enn en vanlig rs 125. Men kan ikke finne denne Aprilia rs 125 fp som veier 114 kg noen steder:S Jeg har hørt at Mito'en går litt bedre enn Rs 125. Men folk sier jo forskjellige ting hele tia YZF r125 vet jeg ikke så mye om Jeg har ca. 55000 kr til å bruke. Hvem synes dere jeg bør velge? Reduced 71% 1024 x 768 (110.69k) Fant det bilde på en annen sie her, trur den kommer i 2008. Reduced 93% 3888 x 2592 (3.73mb) Reduced 93% 3888 x 2592 (3.09mb) Tokk disse bildene på messa i Gøteborg Reduced 93% 3888 x 2592 (3.04mb) Reduced 93% 3888 x 2592 (4.01mb) Reduced 93% 3888 x 2592 (3.9mb) Aprilia Rs 125 fp '' Var fult av bilder og:P Men gidder ikke å legge de inn Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 hadde vel ikke gitt mer enn rundt 2000 for den første. Den andre ville jeg solgt for ca 4000.. Hoho min første post!! Haha, over 4 år siden Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 AARGHH!!Har et PLAAAGSOMT problem..Når jeg skal legge til nye skins, virker de bare ikke! Kan dette vere en feil på spillet, eller virker bare ikke skinsa på mitt spill??Noen som vet?? Venter spent på svar ... Var i en tråd om offroadspillet 1nsane Lenke til kommentar
Largie Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Lol, måtte jo bare søke det opp... Tydligvis ville jeg ha diskusjon.no sine programmeringsside til å booste litt opp Hjelpesider for programmeringHei! Jeg har programmert ganske lenge og har etterhvert begynnt å pulisere mine egne artikkler og måter å tweake spesiellt MFC classer på. Jeg tenkte at det var på tide å samle opp noen gode hjelplinker for de som som skal hoppe ut i dette Åpen source: http://lars.werner.no/ ( Måtte bare ha med min først vel ) http://www.codeguru.com/ http://www.codeproject.com/ http://sourceforge.net/ http://www.planetsourcecode.com Forum: http://www.codeguru.com/forum/ http://www.codeproject.com/script/comments/forums.asp Hvis du trenger hjelp til f.eks MFC programmering nøl ikke med å spør, jeg hjelper gjerne... Har du flere linke please list dem opp Ha fortsatt en fin fin sommer! Godt forslag å poste dette Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) I mitt første innlegg skrev jeg :kor finner eg soillet????????+ med skrive feil og hele pakkenx det var i bridge build gamextråden. post nr 600 !!!! Epic phail! Endret 25. august 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hvor mye er 200 wii-points? 20 Kr.? Gjør vel ikke så mye. Like stor forandring som fra ALttP til OOT? Jøss, hva driver Nintendo med nå? Siden de gikk fra best til enda bedre da, kan vi jo håpe de gjør det denne gangen også. Jeg tror ikke at Zelda spillene til gameboy kommer til VC, så vi får nok ikke tak i Link's Awakening, Oracle of Seasons og Oracle of Ages på den måten nei. (Glemte jeg noen nå?) Postet i spill-delen, i et emne om at Zelda Ocarina of Time kom til å koste 1200 wii-points da det kom til VC. Et og et halvt år siden. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg veit at detta er litt utafor temaet "LAN-party" men jeg lagde en topic likevelfordi jeg mener pizza og LAN hører sammen. Hvordan skjære opp en pizza? Trekanter eller firkanter? Og hvor mange biter? Er det et fast antall biter eller skjære opp så det passer til antall personer? Legg gjerne med en modell av hvordan du vile gjort det.... Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg er det man trygt kan kalle en n00b.Jeg har lest litt html samt xhtml og leser nå en bok om Java. Innen vi går inn i det nye året, hadde jeg planlagt å få opp min første web-side. Og liten erfaring som jeg har, ville jeg stille dere som kan noe noen spørsmål. Jeg tar også mer enn gjerne imot tips I boken 'Java for alle', husker ikke forfatteren, skal man vistnok kjøre code'ene igjenom ett slags program. Kan ikke sette navn på dette akkurat nå, men vet dere hva det er? Og hvor man laster det ned? Jeg hadde planlagt å lage hjemmesiden i html, i Dreamweaver. Photoshop er noe jeg har lite, om ingen, erfaring med. Allikevell tankte jeg å lage bakkgrunn i PS. Noen tips om dette, eller burde jeg velge noe annet? CSS er vel egentlig noe jeg burde lært meg _før_Java, men når boken stod der på biblioteket bare lånte jeg den. Etter at jeg har lest denne boken ettpar-tre ganger tenkte jeg å gå over til CSS så til php for så å lese My SqL eller hva det nå het. Er dette ett bra valg? Og hva burde jeg lage siden i? Domenenavnet sier jeg ikke, ettersom at jeg ikke vil betale 5000,- til domenehaier xD På forhånd takk. ~Kanuca La ned prosjektet, men tok det nettopp opp igjen Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kommer an på hva slags "sannhet" du tenker på. Bibelen fungerer meget bra som en historisk kilde og den gir et bilde av oldsamfunnet, sannheten til det virkelige "budskapet" i Bibelen er en annen sak. Første tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=892509&st=0 Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Når får man kondomer fra skolen? Går i 9'ende nå Er det liksom årets happening? Hvis du har så forferdelig lyst på en dong så kan du jo spørre helsesøster. Hun tar den på for deg. Er vanskelig første gangen. Men har du ikke stort nok utstyr, får du ingen dong. Alle må ha over 30 cm. Men du får nok ingen dong før du går i 10.klasse. Det fikk ihvertfall ikke vi. Mulig det er andre regler hos dere. Mitt første innlegg på Diskusjon.no Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hei! Vet noen om et program som måler hvor mye watt pc'en min drar?? Har prøvd mange kalkulatorer, men får så mange forskjellige resultat. Takker for all hjelp! PS. Har prøvd å søke, men finner ingenting. Mitt første innlegg for rundt 3 år siden. Var vel 14 år da, så synes nå jeg var høflig og skrev bra norsk den gang. Jeg skulle ha ny strømforsyning. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Postet i screenshot tråden for pc spill: "Need for speed carbon...." bildet finnes ikke lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå