bjornast Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Prøvde å legge til et nytt emne like etter det andre, men det funket tydeligvis ikke. Vil gjerne vite om og hvilke tanker dette vekker. Jeg hadde en tanke bak det da jeg tok det, og det hadde vært morsomt om andre også tenkte likt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Motivet gir inntrykk av overkjørt barn. Bildet blir kjedelig selv om fargen på ballen gir litt kontrast. Det er for mye asfalt og skyggen under ballen blir litt for fremtredende/forstyrrende (du burde hatt litt flatere lys eller tatt bildet fra en litt annen vinkel). Jeg vet lite om omgivelsene, men en litt annen (flatere) vinkel hadde muligens gjort seg. Endret 26. juni 2008 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
si Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 En ensom planet i et slags asfaltert spacetime? Det at planeten er smadra hadde sikkert vært mer effektfullt om den var grønn eller blå, som vår egen planet. Men kanskje det er sånn Tellus kommer til å se ut etter en altutslettende atomkrig - hvem vet... -si Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Irritasjon.. Jeg ventet meg selvfølgelig en fotball.. kanskje det er en fotball? Iallefall trenger du en pumpe. ------- jeg glemte en :!: så alle skjønner at det ikke er seriøst. Endret 26. juni 2008 av pybalto Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Fin idé, men tror bildet hadde gjort seg bedre om ballen hadde ligget på litt mer "spennende"/slitt asfalt. Kanskje ballen skulle vært litt mer slitt også, ikke bare uten luft. Men så kan det jo være du ser for deg noe helt annet enn hva jeg tenker når jeg ser bildet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 hm, en ball på bakken. Bilde gav meg lite. Sry ass. Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg gjetter villt på at du vil illustrere barn-i-byen-i-konflikt-med-veier-og-betongjungel-og-mangel-på-lekeplasser temaet. Riktig? Det var uansett tanken jeg umiddelbart fikk. Forresten litt morsomt å helt konkret bli utfordret på et ganske enkelt "hva ser du her". Det må jo gi deg en pekepinn på om du har klart å formidle budskapet ditt gjennom bildet. Stå på! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg tror ikke jeg "ser" det samme som deg. Jeg ser en pungtert ball, en rød sådann, midt på asfalten. Vent litt..skal bare la LSD'en funke.. Jo, altså...jeg ser et samfunn som kolapser pga kosmos tilfører for lite appelsinsaft til lungene. Et lite hint av surkåldressing gjør intrykket derimot helt annerledes. Nå smaker det mer som en glad, men overskyet dag -tatt med et stort drag fiberoptisk hastighet. Lenke til kommentar
RamsFoto Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg ser Russlands nederlag mot Spania i EM Jeg ser dopingdebatten i volleyballsporten Jeg ser kampen for dyrenes rettigheter Jeg ser at godværet er i vente Jeg ser at 50øringen er på vei ut av sirkulasjon Jeg ser, ..nei jeg ser visst på VG-nett sin forside ahh.. distrahert igjen! Lenke til kommentar
andersj Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Bildet som sådan er rent og pent ... og litt kjedelig. Men du sier du har en tanke bak. Skal vi tolke det historisk, samfunnsmessig eller symbolsk for å begynne et sted? I symbolikken kan vi se det runde som helhet, og her en ødelagt eller oppbrukt helhet. Denne ligger på asfalt, et symbol på menneskets hang til unaturlige flate falter, på stress og kanskje på en alt for liten verden. Så da har vi altså en brutt helhet i en alt for liten verden. Hjelp, nå skjønner jeg enda mindre. Endret 26. juni 2008 av andersj Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Ideen jeg fikk da jeg så ballen ligger der flat, midt i gata, var at dette kunne vært tilfelle i en stygg ulykke. Ikke alle var enige i den dramatikken, men det er morsomt å se hvilke tanker folk får. Tiltman var førstemann ut, og tenkte min tanke. Kaaholm hadde også den tanken, om enn ikke en smule mer komplisert. Ellers så var det jo enkelte interessante tolkninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå