Gå til innhold

Melanotan i Oslo? - Lei av å vente på Superbrun.com


Anbefalte innlegg

Hei..

 

Jeg bestillte i mai melanotan fra superbrun.com og har fortsatt ikke fått varene..

Har sendt en hel haug med mail og ikke fått svar. Gått å kikket spent i postkassa hver dag, men ingen varer..

Er skikkelig dritt lei av å vente og nå er sommeren kommet, så gir opp å vente..

 

Har prøvd å se på andre sider om det er mulighet for å kjøpe andre steder, men finner ikke noe som jeg VET er seriøst.. Så nå prøver jeg rett og slett siste utvei..

Derfor lurer jeg på om det er noen privar personer som selger melanotan i Oslo som kan kontakte meg?

Uaktuelt å betale blodpris, men betaler gjerne en pris som går ann å leve med...

 

 

Hilsen Lene

Endret av lenelun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fritt for heroin her i Bodø, noen som vet om privatpersoner som selger? Får abstinenser snart :shrug:

Nei, seriøst, skal du ha tak i et ulovlig stoff får du finne en selger selv, eventuelt finne en ny nettbutikk. Når nFF ikke godtar omsetning av ulovlige substanser, så tviler jeg på at diskusjon.no gjør det ;) Det tok meg forøvrig under et minutt å google fram e-postadresser til folk som angivelig selger melatonan.

Lenke til kommentar
Det er vel fordi det er klassifisert som legemiddel, men ikke godkjent som legemiddel her i landet enda. Det skal ikke være noe mer ulovlig å bestille det fra utlandet enn å bestille feks koffeinpiller

 

men nå er da koffeinpiller klassifisert som legemiddel når det overstiger 150 mg? og da er saken en helt annen, så vidt jeg vet er dette ett stoff som ikke er lovlig å innføre eller selge i Norge eller andre EU/EØS land.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt om mange som har havnet i avhør, men det er fordi tollvesenet tror det er HGH eller noen andre ulovlige peptider.

 

Hvis man ser på lovverket

 

Forsendelse fra land innenfor EØS-området

 

Innførsel av postpakker og andre forsendelser av legemidler til eget bruk er tillatt når det dreier seg om legemidler som er lovlig ervervet i et EØS-land. Unntatt fra dette er legemidler med innhold av narkotika m.v. og legemidler som anses som dopingmidler i Norge. Mengden av det enkelte legemiddel skal ikke overskride tre måneders forbruk.

Det må kunne dokumenteres overfor Tollvesenet at varen er lovlig innkjøpt. Dokumentasjon kan for eksempel være kvittering fra apotek/utsalgssted eller resept med påtegning fra apoteket. Dersom disse betingelser er oppfylt, kan pakken utleveres fra tollstedet/poststedet direkte til adressaten.

 

Så skjønner jeg ikke hvorfor det skal være ulovlig

Endret av tonna
Lenke til kommentar
Jeg har hørt om mange som har havnet i avhør, men det er fordi tollvesenet tror det er HGH eller noen andre ulovlige peptider.

 

Hvis man ser på lovverket

 

Forsendelse fra land innenfor EØS-området

 

Innførsel av postpakker og andre forsendelser av legemidler til eget bruk er tillatt når det dreier seg om legemidler som er lovlig ervervet i et EØS-land. Unntatt fra dette er legemidler med innhold av narkotika m.v. og legemidler som anses som dopingmidler i Norge. Mengden av det enkelte legemiddel skal ikke overskride tre måneders forbruk.

Det må kunne dokumenteres overfor Tollvesenet at varen er lovlig innkjøpt. Dokumentasjon kan for eksempel være kvittering fra apotek/utsalgssted eller resept med påtegning fra apoteket. Dersom disse betingelser er oppfylt, kan pakken utleveres fra tollstedet/poststedet direkte til adressaten.

 

Så skjønner jeg ikke hvorfor det skal være ulovlig

 

selges melanotan lovlig andre steder i EU/EØS? på apotek uten resept? neppe, selges fra tvilsomme nettsteder som ofte er utenfor EU/EØS, derfor kan man ikke dokumentere at varen er lovlig innkjøpt... og betingelsene er IKKE oppfylt

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å diskutere hvor man kan kjøpe ulovlige midler her i Norge på vårt forum så denne tråden stenges og ber samtlige å kjøpe billett til Syden med litt Hawaii tanningoil faktor 2 og nyt livet.

 

(denne kan derimot åpnes igjen om noen kan dokumentere at dette stoffet er lov å importere/omsette/bruke i Norge. Send meg PM)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...