Daje.P Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg er også fortsatt veldig nysgjerrig på hvor nummeret mitt kom fra. Jeg trodde jeg skulle få klarhet i dette fort da Christian ringte meg, men dessverre står jeg fortsatt helt uten spor. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg fikk idag en kopi av mail sendt av juristen hos forbrukerombudet, og de(MobilDeal) har fått ny frist til 8. august å komme opp med dokumentasjonen de etterspør. Sier ikke det alt, at de enda ikke har gitt dem listene? Hvorfor gi dem enda en ny frist? Det har også blitt merkelig stille fra fra diverse representanter hos de ulike firmaene som deltok her på forumet i begynnelsen også. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 De trenger vel tiden for å avvikle driften. LOL Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 De trenger vel tiden for å avvikle driften. LOL Det er vel det som er problemet, de er borte dagen derpå og dukker opp som nye selskaper uka etterpå. Lenke til kommentar
Ronaldi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 De sitter vel nå og knekker ut nye foretnings eventyr, så de kan prøve og loppe oss for mere penger. Skjønner ikke at de lar sånne folk bare fortsette, med nytt filma i nytt navn. Må vel gå ann og stoppe de på en måte. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Fikk svar fra forbrukerombudet at de syns eposten min var svært interessant i en pågående sak som de jobbet med. LOL! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Litt mer oppdatering i saken http://www.dinside.no/php/art.php?id=783734 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå