Sid Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg har fått fatt i et MSI K7T Turbo2 hovedkort , og tenkte å kjøpe en AMD XP2000 eller deromkring. PCen jeg skal oppgradere er en gammel 500Mhz intel med 2 IDE harddisker, 1 dvdspiller, 1 cdbrenner og 2 SCSI disker. Noen som vet hvor stor strømforsyning som trengs? Tror den jeg har er på 200-250W, men det blir vel noe snaut? Lurer på om ikke det er en ekstra connector på MSIkortet også.. Noen som bobler over av info eller har forslag? Budsjett=minimum Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Du klarer deg nokk med en PSU på 250W ja, så lenge du ikke stapper mere ting i pc'en, men får du en hdd til f.eks så kan det kanskje begynne å gå ut over stabiliteten din ja. Men, du får ei Q-Tec Strømforsyning ATX 400W Dual Fan PIII/AMD/P4 for 268.00 noe som er meget billig spør du meg. Lenke til kommentar
Sid Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Jepp.. Det er billig. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Om et eneste du oppgraderer er CPU, HK og RAM så tipper jeg at den nye PC'n vil bruke ca 30-50W mer enn den gamle. Dvs. at du sansynligvis klarer deg med den gamle strømforsyningen, men siden en ny er såpass billig er det kanskje greit å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå