tannpirka Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hva er det den 1% ps3 får for? Hvis du leser Eurogamers 12 runder med sammenligninger kanskje du finner det ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor ikke bare si det? Herre, noen er gjerrig på informasjonen merker jeg. Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor ikke bare si det? Herre, noen er gjerrig på informasjonen merker jeg. Ingen vits å prøve å diskutere rasjonelt med en fanboy som deg. Det er et faktum at de aller fleste multi spill kjører bedre på 360. At du ikke liker det er ikke mitt problem. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hva er det den 1% ps3 får for? Hvis du leser Eurogamers 12 runder med sammenligninger kanskje du finner det ut. Og hvis du leser testen hos Gamepro så kanskje du lærer noe..... At det fins mange multiplattformspill som er bedre på X360 er helt sikkert men at 99% er det bare bullshit! While we can't definitively name one console as having better multi-platform releases across the board, there's a clear winner among these four games: PlayStation 3 beats the Xbox 360 handily. Call of Duty 4 plays nearly the same on both systems, differing only in superior online integration on PlayStation 3. With Devil May Cry 4, the game is all-around better on PlayStation 3 (despite the horrendous installation process). Burnout Paradise emerges as decidedly better on Sony's system thanks to EA Criterion's decision to make it the leading version of the game. The exact opposite is true for Assassin's Creed where Xbox 360 beats out its PlayStation 3 counterpart visually. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 360 har tradisjonelt sett vært bedre på multiplatform ja. Men det holder på å endre seg, som folk har påpekt. Bare en ting: Call of Duty 4 plays nearly the same on both systems, differing only in superior online integration on PlayStation 3. Hva er det disse kara har røkt. Alt det andre er vel og bra, men det finnes da ikke et spill som har bedre online på PS3 enn 360 ...?! Live er jo overlegent PSn anyday. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 På xbox 360 har du achievements! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Det ble kjøpt på 360 til slutt...angrer ikke et sekund. Har det sykt moro på nett med det. Valgte vel 360...fordi så og si alle jeg kjenner spiller det på 360.. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 360 har tradisjonelt sett vært bedre på multiplatform ja. Men det holder på å endre seg, som folk har påpekt. Bare en ting: Call of Duty 4 plays nearly the same on both systems, differing only in superior online integration on PlayStation 3. Hva er det disse kara har røkt. Alt det andre er vel og bra, men det finnes da ikke et spill som har bedre online på PS3 enn 360 ...?! Live er jo overlegent PSn anyday. Det har du helt rett i. Jeg opplever live som en mye bedre "onlinetjeneste" en Sony sitt alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå