Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Amilo Xa 1526 skjermdriver fører til blå skjerm

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en Fujitsu Siemens XA 1526 bærbar pc som en venn lurte på om jeg kunne hjelpe han å kjøre gjennopprettings cden på.

Når man kjører gjennopprettings disken som følger med maskinen (man må legge inn vindows på vanlig måte for så å legge inn driverene)er skjermen i oppløsning 640x480 og Fargekvaliteten står på Laveste (4biter)

Når man prøver å innstalere skjermdriveren som følger med på driver cden blir det blåskjerm.

Alle andre drivere kan innstaleres som normalt.

Grunnen til at denne gjennopprettnings cden ble kjørt, var fordi denen blåskjermen kom når man startet opp maskinen også startet manskinen på nytt igjen. Slik gikk det i en ond sirkel.

Hva kan være galt. Maskinen er jo akkurat fått innstalert OS og har ennå ikke vært på nett.

Endret av EldarH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finn noen nye driver på Fujitsu Siemens kan hende de har noe.

Er det Vista ??

Drivere

Dette er Windows xp, var på sida deres å så etter driver, da va d samme som den jeg alt hadde. Men burde ikke dette uansett fungere. Når maskinen er akkurat som den var når den ble kjøpt, maskinen er ny formatert og samme os som fulgte med er lagt inn igjen med recovery cden som fulgte med. Maskinen hadde ikke vært på nett så ingen nye oppdateringer er lagt inn. Da burde jo alt være som før.

Endret av EldarH
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat samme laptop selv. Har installert både Vista,Xp og Linux på den mange ganger.

Jeg har aldri opplevd noe lignende på min maskin.

Kan nesten se ut til at det er hardwarefeil på din venns maskin.

Du er sikker på at du slettet/formaterte disken før du la inn OS på nytt?

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...