Gå til innhold

HTC Touch diamond + GPS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye plass tar kart til GPS? Si f.eks. kart over Europa? Er bare 4 gb minne på den.

En amerikansk test jeg så nevnte under 800 MB for hele USA. jeg kan ikke tenke meg at Europa tar stort mer plass ...

Tobias

Kjøper man TomTom 6 med Europakart på minnekort, så er det medfølgende minnekortet på 1 GB. 800 MB skulle vel stemme bra.

Lenke til kommentar
Hvor mye plass tar kart til GPS? Si f.eks. kart over Europa? Er bare 4 gb minne på den.

En amerikansk test jeg så nevnte under 800 MB for hele USA. jeg kan ikke tenke meg at Europa tar stort mer plass ...

Tobias

Kjøper man TomTom 6 med Europakart på minnekort, så er det medfølgende minnekortet på 1 GB. 800 MB skulle vel stemme bra.

Fungerer TomTom med den interne GPS'en? Gjør ikke det på Symbian...

Lenke til kommentar

Tobias

Fungerer TomTom med den interne GPS'en? Gjør ikke det på Symbian...

Tomtom funker med den interne gps'en på HTC touch diamond, en av hovedgrunnene til at jeg velger denne framfor en symbian telefon.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg enkelt dette med GPS på denne telefonene?

Altså, det er en gps-mottaler innebygd, men ingen software til denne right? Følger det med eller må man kjøpe det? Og i tillegg til det må man kjøpe kart? Er det noe man laster ned og er det dyrt? Alt dette, er det vanskelig å sette opp?

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg enkelt dette med GPS på denne telefonene?

Altså, det er en gps-mottaler innebygd, men ingen software til denne right? Følger det med eller må man kjøpe det? Og i tillegg til det må man kjøpe kart? Er det noe man laster ned og er det dyrt? Alt dette, er det vanskelig å sette opp?

Siden den endelige norske versonen ennå ikke er i salg (per skrivende stund) er det ingen som riktig vet om den kommer med GPS-program eller eventuelt hvilke kart som er ferdiginstallert. En tidligere HTC-modell (Cruse) hadde et program som heter TOMTOM installert med kart over en valgfri by. Om den norske versonen av Diamond kommer til å være bundlet på samme måte får vi klarhet i om noen dager ...

Uansett er det kjempenkelt å instalere nye programmer på en Windows-mobil. Det er nesten enklere enn på Windows-PC! Du kan sjekke ut priser for TOMTOM selv, men jeg lurer på om det koster rundt 1500 med kart over Skandinavia, eller no'

Tobias

Lenke til kommentar
jeg har lastet ned tomtom7 + kart for hele skandinavia på PCen min helt gratis, klar til å installeres på HTC dia

Mulig å få link?

Tomtom programvaren med skandinavia-kart er ikke gratis, det er tydelig at boratsmom har lastet ned en piratkopi.

Lenke til kommentar
Tomtom programvaren med skandinavia-kart er ikke gratis, det er tydelig at boratsmom har lastet ned en piratkopi.

Helt sikkert, men jeg finner ikke noen steder man får kjøpt ToTom7. Ironisk, ikke problemer å finne et sted å laste ned pirat, men finner ikke et sted å kjøpe.

Arne M

Lenke til kommentar
Er jo allerede installert på Diamond TTN7 på den sies det.

sorry å bryte inn i en svært interessant diskusjon, men jeg må bare si at å følge alle disse spm og svar frem og tilbake gjør hverdagen riktig så spennende

. Etter å ha lest alle innlegg om HTC Diamond er jeg hekta uten å ha tatt på en!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...