Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtt ei jente:)


Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

nå har det gått en del dager uten å ha fått svar. hun har ikke lagt meg til på msn, selv om vi hadde god tone på facebook. hun har ikke svart på siste meldingen min på facebook, selv om jeg har sett at hun har vært pålogget. så dette på chatten. hva burde jeg gjøre? har fått tips om å vente uten å gjøre noe, men jeg vurderer å sende sms eller noe. men aneri ikke helt hva jeg da skal skrive...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det verste du kan gjøre nå er å sende henne en melding. Det kan jeg love deg.

 

Nå har hun skjønt at du vil ha kontakt, og nå er det opp til henne å ta det neste steget, og hun vet det.

 

Det du burde gjøre nå er å ta godt vare på skoleferien din, og finne på noe gøy. Du burde rett og slett ikke gjøre noe mer mtp henne akkurat nå. Dersom hun er i tvil, så ødelegger det bare å f.eks sende melding, ettersom du da vil bli sett på som slitsom og for ivrig.

 

Som sagt; nå har du vist at du vil ha kontakt, så nå anbefaler jeg deg til å være "slick" utover og ikke ta noe mer kontakt.

Vil hun ha kontakt, så godtar hun deg på msn og tar kontakt med deg. Vil hun ikke, så vil hun ikke, og det er ikke noe du kan gjøre med, dessverre.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Hun har endelig lagt meg til på msn. Snakka litt sammen i stad, før hun logga av. Bare nå vet jeg ikke hva som skal skje videre. Vet dette egentlig skal være en selvfølge, men aner ikke hvordan jeg skal snakke, oppføre meg eller si videre. Noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...