Gjest Guest_anonym_* Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei. I dag hadde jeg langkjøring, og kjørte sammen med ei jente i tillegg til kjørelæreren. Syntes hun var litt søt i starten, men tenkte ikke noe mer over det. Vi fikk litt bedre bedre kontakt etter hvert, blant annet i pausene vi hadde. Etter hvert syntes jeg hun ble søtere og søtere, ettersom jeg ble litt bedre kjent med henne. Vi hadde bra samtaler, altså at vi ikke hadde pinlig stillhet etter hver setning. Hun virket litt interresert, siden hun smilte til meg, lo av det jeg sa som skulle være morsomt, og vi tulla litt med hverandre. Jeg fant msn-adressen hennes og venter bare på at hun skal logge seg på. Men derfra vet jeg ikke helt hva som skjer. Jeg vet jeg skal være meg selv, og ikke være påtrengende, men har dere noen flere tips? vi er begge 17 år hvis det viktig... Takker for alle svar Lenke til kommentar
DMN Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vel, virker som det du har gjort hittil er riktig så bare fortsett Gi hu litt tid over msn til å bli kjent før du inviterer hu ut på kino eller mat Lenke til kommentar
Jordbaerdrops Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Bare hold på den avslappede tonen dere hadde tidligere, også kommer praten (og andre ting) av seg selv Lykke til. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vær deg selv på msn og, ikke lek at du er en annen bare fordi det er over nettet. Men uansett, når du har bygd opp venneforholdet mellom deg og henne kan du f.ex. be henne på kino, eller hva du enn syns passer best for deg og dere. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ikke gå i fellen nesten alle går i og be henne på kino med en gang. Gjør heller noe aktivt der dere kan snakke dere imellom Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei. I dag hadde jeg langkjøring, og kjørte sammen med ei jente i tillegg til kjørelæreren. Syntes hun var litt søt i starten, men tenkte ikke noe mer over det. Vi fikk litt bedre bedre kontakt etter hvert, blant annet i pausene vi hadde. Etter hvert syntes jeg hun ble søtere og søtere, ettersom jeg ble litt bedre kjent med henne. Vi hadde bra samtaler, altså at vi ikke hadde pinlig stillhet etter hver setning. Hun virket litt interresert, siden hun smilte til meg, lo av det jeg sa som skulle være morsomt, og vi tulla litt med hverandre. Jeg fant msn-adressen hennes og venter bare på at hun skal logge seg på. Men derfra vet jeg ikke helt hva som skjer. Jeg vet jeg skal være meg selv, og ikke være påtrengende, men har dere noen flere tips? vi er begge 17 år hvis det viktig... Takker for alle svar Du har jo et fint utgangspunkt her! Dere kan prate om kjøreskolen/læreren/lappen generelt, du kan forslå å lese til teoriprøven eller oppkjøringen sammen.. Tør jeg spørre hvordan du fant msn-adressen? :S Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Lykke til, med oppkjøringa altså Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ikke gå i fellen nesten alle går i og be henne på kino med en gang. Gjør heller noe aktivt der dere kan snakke dere imellom Ikke gå i den fella at du ber henne på kino. Greit å gjøre det, men gjør det når dere er så sikker på hverandre at dere kan si at dere er kjærester. Ville startet med å be henne på kaffee eller noe. Men da er det viktig at dere / du holder praten gående hele tiden. Funka til meg Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hehe.. Trenger ikke vente helt til man er kjærester med å gå på kino da.. :!: 3de-4de daten kan godt inneholde en kinofilm uten at det gjør noen skade. Poenget med "ikke kino" er at de første gangene man treffes, er det for å bli kjent, og det blir man ikke på kino. Når man først er blitt litt kjent, og vil treffes igjen, er det ingenting i veien for kino. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Bare husk på at du ikke skyter deg selv i foten fordi du blir for uinteressant/kjipt over msn da. Møt henne å ta en kaffe istedet så dere får tatt litt på hverandre også.. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ta en bolle og en brus sammen. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har du/dere tatt teoriprøven enda? Kanskje dere kan øve sammen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg tok teorien for en god stund siden. Hun har ikke tatt den ennå. Fikk msn'en hennes av en annen venn. Takker for svar:) Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 stikk hånda di ned i buksa på hu neste gang du møteer ho Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 burde jeg få tak i nummeret hennes og sende sms? har vurdert det, men vil ikke virke for ivrig og påtrengende Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kanskje det er lurere og vente til ho har lagt deg til msn for så og spørre ho om nummeret Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Snakk med henne på msn litt først, begynn rolig med det dere diskuterte på langkjøringa. Etter en stund kan du jo spør etter nummeret hennes, trenger ikke være samme dagen. Husk å ikke ha hastverk, prøv å hold ca samme tonen som du hadde på kjøreskolen - siden hun tydeligvis likte deg på den måten. Lykke til, er faktisk i en liknende situasjon selv - Kjæresten til min beste venn har ei veninne som liker ganske godt - har vært med henne en gang før, og da fant vi tonen ganske fort. Vi fire skal på bownling imorgen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Camron var inne på noe. Les teori med hun. Du har tatt prøven og kan hjelpe henne. Fin mulighet til å bli bedre kjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå