CapitalSheep Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg har litt plassproblemer på pcen min nå så jeg tror det er bedre å ha bare en partisjon. jeg har en 20bg harddisk med 2 partisjoner på, 10gb hver. Den partisjonen med windows på blir ganske for full... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hvis du ikke vil slette alt som er på partisjonene, altså en formatering, så kan Partitionmagic være tingen. Her kan du endre størrelsene på partisjonene, samt slå sammen, dele opp osv. Men som alltid er det et men, det kan gå til helvette og du må formatere likevel. Men verdt et forsøk. Så det kan være lurt å ta backup av det du ikke vil miste uansett før du begynner. Endret 26. juni 2008 av Brian Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg skal formatere uansett så det får bra... Skal jeg slette den andre partisjonen og så formatere? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hvis du skal formatere sletter du bare begge partisjonene i formateringsmenyen der du innstallerer windows. Deretter oppretter du en ny partisjon som tar all plassen disken din har tilgjengelig. Så formaterer du med NTFS, innstaller windows, and finito. Endret 27. juni 2008 av Brian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå