Wiciwato Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Heisann. Har nettopp kjøpt inn Steelseries Siberia, men jeg får ikke mikrofonen til å fungere. Har testa og snakka i Steam, men han andre kan ikke høre noe. Det funker å høre på musikk og sånn så det er utgangen det er noe feil med. Noen hjelpe? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Du skal ikke plugge en mikrofon på en utgang, den må kobles på en inngang. Vis HK eller lydkort følger standarden for fargekoding så skal du koble mikrofonen inn på en rosa inngang. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Ok, sa feil. Men jeg har gjort alt riktig, det vet jeg. Ok. Sa feil da. Men jeg har gjort alt riktig, det vet jeg. Men det fungerer ikke Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg har akkurat det samme problemet! Mikrofonen funker ikke når jeg snakker i VT osv. Hva skal jeg gjøre? Har koblet de 2 hvite ledningene i kabinettet. Der det er 2 "hull" den ene er det headset logo på, og den andre er det høyttaler logo. Har jeg gjort riktig? Det funka i hvert fall og sende stemmeklipp i MSN, men ikke og snakke med andre i VT. Den grønne tuppen på ledningen står i "headset-logoen" og den rosa\rød står i høyttalere. Er dette riktig? Endret 1. juli 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå