yamahaen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 har fjernet bege plomberingan i potta men får bare 67km/h.er det noe som må fjernes så den går bedre.derbi senda xrace sm50 treb hjelp fort Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 effektanlegg? Større dyse? Lenke til kommentar
yamahaen Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 den skal jo gå i 80 med bege plomb fjerna Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 den skal jo gå i 80 med bege plomb fjerna kilde? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 ka er det ? stedet du har lest den påstanden, hvem du har fått vite det fra, hvor du har fått vite det generelt. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg fikk faktisk min Furia opp i 70 KM/T original med plombering! Og med fjernet plombering, samt et dårlig effektanlegg runder den 80-85 KM/T! Billig og bra, foruten at alle andre bruker både penger og mye tid på å trimme mopedene så maks, at de ryker igjen etter noen kjørerunder! Til et meget rart forhold, så holder jeg faktisk følge med alle andre som har trimmet mopedene på både aks og toppfart. Eneste som de tar meg på, er faktisk hvis det kommer litt motstand for motoren, da har de mer og gå på. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 du må kanskje dyse om når du har fjerna den siste plomberinga. Lenke til kommentar
yamahaen Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 den komer til et punkt at den spidometere stoper på 67 men når eg har den i siste gir å rører lit på gasen i flat mark så går han ret til 67 så det må vare turtalspere på den for det høres ut som den skal yte mer Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Du MÅ dyse opp når du fjerner plomba eller bytter til effektanlegg! Kjører du med org dysa lenge nok så brenner du hull i stempelet! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) her står det noe om en med samme problem link trykk lite referat: må kanskje ha større framdrev eller kjøpe trimcoil. er sperra på 10500rpm. dyse får noen andre hjelpe med. Endret 26. juni 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 på derbi er det vel 14mm forgasser orginalt? jeg har i vært fall det, men tror du trenger 73-76 dyse, bare til å prøve seg fram, så den dysen den går reint på er riktig og pluggen skal være sjokoladebrun vis du har riktig dyse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå