sarpingen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hvilket lufttrykk på 195/65/15 står på en opel vectra 96 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 skal stå på dekket tror jeg Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Du finner en oversikt med lufttrykk i dekk på de fleste bensinstasjoner. Henger ofte på veggen i nærheten av der du fyller luft. Lenke til kommentar
support81 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Som nevnt så pleier det å stå en oversiktstabell over lufttrykk på de fleste bensinstajoner Men husk å bruke sommerluft :!: Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Du finner en oversikt med lufttrykk i dekk på de fleste bensinstasjoner. Henger ofte på veggen i nærheten av der du fyller luft. Det skal vel stå et eller annet sted på bilen også. Tidligere var vel dørkarmen på førersida et vanlig sted å finne det, men nå er det ofte på innsiden av tanklokket. Og det bør vel stå noe om det i manualen også...ihvertfall gjør det det på mine biler. Pantera Lenke til kommentar
Glema Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Og det bør vel stå noe om det i manualen også...ihvertfall gjør det det på mine biler. Skal vell stå i manualen ja, gjør ihvertfall det på min bil også. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Står: I Brukerhåndboka til bilen, på bensinstasjonen, muligens på tanklokket eller dør åpningen et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå