Gå til innhold

Tastaturet gjør så jeg lagger i spill.

Anbefalte innlegg

Hei.

Hver gang jeg skal spille et spill, så lagger pcen min forferdelig. Hvis jeg trykker fort (samme hvilke knapper) så virker det som at det river ned hele pcen min. Om jeg bare rører noen få taster, så lagger det ikke så mye. Men ta et fps spill som eksempel, skal jeg gå tilsiden, fremover, og samtidig skal jeg dukke, så lagger pcen min forferdelig. Da hopper fps mellom 30-100. Det er ikke så ille om jeg holder inne flere knapper samtidig, men med en gang jeg skifter fort mellom tastene, så går det rett vest.

Jeg har akkurat kjøpt meg ny pc, og hadde aldri dette problemet på min gamle pc (jeg har samme tastatur). Jeg kjøpte også med meg nye logitech g9-musa, som jeg trodde ville være konge. Men hver gang jeg drar den litt for til siden, så henger ikke musa med i det hele tatt. Da lever den sitt eget liv. Jeg trodde musa hadde bra laser, så kan det ha noe med det samme problemet som jeg har med tastaturet? Begge har usb-utgang.

Her er min data:

os: Windows Vista Ultimate, SP1 :: cpu: Intel Core2 Duo E8400 3.00GHz (at 2997 MHz) :: mem: 1795/4095 MB (43%) :: gfx: nVidia GeForce 9800 GTX (1680x1050x32bit 60Hz)

På hovedkortesken står det følgene: ASUS, P5K, socket-775, DDR2, eSATA. ATX, Gblan, FW, PCI-Ex16.

Jeg har lite peiling på data, så om det er noe mer info dere trenger for å forstå problemet, så skal jeg etter beste evne prøve å forklare.

Eneste jeg har prøvd er å legge inn setpoint som skulle oppdatere drivere til tastatur og mus. Uten at det fungerte. Tastaturet jeg har er også logitech (aner ikke hva slags, begynner å bli noen få år gammelt nå)

Jeg har forresten ingen feil når jeg går innpå enhetsbehandling.

Takk for hjelpen :)

Endret av kimian
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...