NikkaYoichi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hekken ser da relativt tykk ut. Dessuten grenser den vel helt ut til hennes eiendom. Hvorfor bryr han seg om hekken blir litt skadet på hennes side? Det er hans hekk? Faen, det må da gå an å respektere andres eiendom? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hvis naboen bor i nr. 9 så står ihvertfall hekken "hans" på annen manns grunn. Endret 27. juni 2008 av Spartan Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hvis naboen bor i nr. 9 så står ihvertfall hekken "hans" på annen manns grunn. Å? Har du tegningene over hvor eiendomsgrensa går? Red.: Der kom det jammen tegning gitt. Red2.: Slik jeg ser det så bor hekkeieren i nummer 9. Hekken står på hans eiendom, mens garasjen til hans nabo står på hans eiendom. Tror denne dama skal være glad for at han ikke har begjert skiten revet. Endret 27. juni 2008 av Quayle Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vel, bare fordi siden på bilen kommer inntill hekken så går han til det skritt å jekke opp bilen. Denne fyren må ha seriøst lite å gjøre. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Red2.: Slik jeg ser det så bor hekkeieren i nummer 9. Hekken står på hans eiendom, mens garasjen til hans nabo står på hans eiendom. Tror denne dama skal være glad for at han ikke har begjert skiten revet. Tror du misforstår. Veiarealer er offentlig. Den røde linjen du ser til høyre for hekken er hans eiendomsgrense. Det som er til venstre er veiareal (sannsynligvis kommunal). Og litt til: Tolker jeg kartet korrekt så har disse to eiendommene + veiarealet en laaaang historie! Bl.a. ser vi at garasjen i nr. 8 har sklidd ut i nr. 9 sin eiendom (ikke rart han er sur) og det er egentlig for trang å parkere Toyotaen på egen grunn. Altså protesterer "jekkeren" egentlig på at dama bruker veiarealet til parkering. I så fall er det kommunen som er eier og ikke naboen. Jekkeren har selv ikke alt på sitt tørre da hekken ser ut som den er plassert på veigrunn og ikke egen eiendom. I verste tilfelle kan kommunen bare fjerne hekken på dagen hvis de ønsker det uten å bry seg om han som satte den opp. Så enkelt kan det være. Endret 27. juni 2008 av Spartan Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Takk, jeg vet hva en eiendomsgrense er. Det kommer altså an på hvor i hekken hun har kjørt. For deler av hekken står på hans(nummer 9s) eiendom. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Men å si at bilen ikke er kjørbar fordi den står på bukker er vel litt drøyt. Det må da gå ann å finne en jekk og få den ned i fra de bukkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå