Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Toyota får unngjelde i nabostrid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis naboen bor i nr. 9 så står ihvertfall hekken "hans" på annen manns grunn.

Å? Har du tegningene over hvor eiendomsgrensa går?

Red.: Der kom det jammen tegning gitt. :D

Red2.: Slik jeg ser det så bor hekkeieren i nummer 9. Hekken står på hans eiendom, mens garasjen til hans nabo står på hans eiendom. Tror denne dama skal være glad for at han ikke har begjert skiten revet.

Endret av Quayle
Lenke til kommentar
Red2.: Slik jeg ser det så bor hekkeieren i nummer 9. Hekken står på hans eiendom, mens garasjen til hans nabo står på hans eiendom. Tror denne dama skal være glad for at han ikke har begjert skiten revet.

Tror du misforstår. Veiarealer er offentlig. Den røde linjen du ser til høyre for hekken er hans eiendomsgrense. Det som er til venstre er veiareal (sannsynligvis kommunal).

Og litt til:

Tolker jeg kartet korrekt så har disse to eiendommene + veiarealet en laaaang historie!

Bl.a. ser vi at garasjen i nr. 8 har sklidd ut i nr. 9 sin eiendom (ikke rart han er sur) og det er egentlig for trang å parkere Toyotaen på egen grunn. Altså protesterer "jekkeren" egentlig på at dama bruker veiarealet til parkering. I så fall er det kommunen som er eier og ikke naboen. Jekkeren har selv ikke alt på sitt tørre da hekken ser ut som den er plassert på veigrunn og ikke egen eiendom. I verste tilfelle kan kommunen bare fjerne hekken på dagen hvis de ønsker det uten å bry seg om han som satte den opp.

Så enkelt kan det være.

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...