Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Toyota får unngjelde i nabostrid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Qoute fra naboen i Fredrikstad blad:

Det er jeg som har jekket den opp og dere kjenner overhode ikke saken

Det er avisen som har valgt å legge inn parkeringen som en av grunnene, det er overhode ikke kjernen i saken, hun snudde hele bilen på dette område og "tredde" bilen inn i hekken for å få dette til uten og gi en eneste beskjed om at det hadde skjedd,

Her har vi altså saken "kjerne": Hun kolliderte med hekken og dermed var det nok !:!:

Lenke til kommentar
Her har vi altså saken "kjerne": Hun kolliderte med hekken og dermed var det nok !:!:

Hvis du leser artikkelen mer nøye, så står det at "jekkeren" sier han ringte på hos bileieren, men at bileieren ikke ønsker å snakke med han og derfor ikke lukket opp. Det er sikkert ikke første gangen kjerringa har kjørt bilen inn hekken.

Lenke til kommentar

Ja, er ikke unnskyldningene til naboen patetiske ?

Mine erfaringer som "megler" i 100 vis av nabokrangler tilsier at man bør se på hva man gjør ikke hva som blir sagt/påstått (sannheten eier jo som kjent alltid kun den ene siden).

Lenke til kommentar
Ja, er ikke unnskyldningene til naboen patetiske ?

Jeg syns ikke det.

Så hvis jeg jekker opp bilen din fordi jeg ikke er enig med parkeringen din så er det helt greit for deg ?????

PS. Hvor bor du, så kan vi teste det i praksis! ;)

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
Så hvis jeg jekker opp bilen din fordi jeg ikke er enig med parkeringen din så er det helt greit for deg ?????

Hvis jeg gang etter gang parkerer inn i din hekk eller hage, så tar jeg nok hintet hvis du jekker opp bilen min slik som vedkommende hekkeier har gjort.

Forhåpentligvis har nå også Toyota-eieren i Fredrikstad begynt å parkere som folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...