JoeDohn Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 er jo så uendelig mye å velge mellom, men akkurat nå går jeg rundt og mumler "come back here, you oik" til alt mulig, av en eller annen merkelig grunn... mye annet gøy på stiff upper lip også.... noen andre som har noe fra Worms som har satt seg på membranet for å bli? og hvis noen kjeder seg en gang; selng en hel språkmappe inn i winamp og skru av shuffle... you're in for a laugh.... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Den eneste jeg kommer på akkurat nå er 'Just you wait!' Husker at de fleste irske var tøffe på Armageddon Lenke til kommentar
tåa Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 "You'll regret this!" fra Stiff Upper Lip! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 "a donkey, a donkey! mmmy kingdommm for a donkey!" Thespian og det var ikke stiff upper lip, det var Cad! Cad er genialt! "come back here, you oik!" "you can jolly well hop it" "this rather reminds me of a war" "sorry, didn't see you there, old man" og kongen: "that's JUST not cricket..." worms er gøy! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 "angry scots" er den råeste. generelt sett! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Tror det var i Worms 2: "Moren min tar deg!", de norske..... MEN er ikke sikker på om det FAKTISK var en kommentar i worms kommentar Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 jeg sier det til mamman min... Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 "Reeeevenge" fra 1'ern sitter godt, men også "Jeg sier det til mamma'n din (eller no sånt)" Sitter også. Og sist, men ikke minst "Seier'n er vår" -på norsk. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 "nooooooooooo" som kommer når du blåser noen utav skjermen, det er like morro hver gang. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 "nooooooooooo" som kommer når du blåser noen utav skjermen, det er like morro hver gang. Åja! Den må med! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 "nooooooooooo" som kommer når du blåser noen utav skjermen, det er like morro hver gang. gjerne kombinert med et flott balltre, et "SHMACK", et "dy-dy-dy-dyt-dy-dy" og et par plask bortetter vannflata... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 "nooooooooooo" som kommer når du blåser noen utav skjermen, det er like morro hver gang. gjerne kombinert med et flott balltre, et "SHMACK", et "dy-dy-dy-dyt-dy-dy" og et par plask bortetter vannflata... min favoritt er dynamitten eller basookaen . Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 njeeeh, balltre er mer raffinert... kan jo trå til med en super-banan, dah... det kan bli pang... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Når vi først sporer av til våpen; prod ingen over - ingen ved siden (concrete donkey, er nær).. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 "a donkey, a donkey! mmmy kingdommm for a donkey!" som sagt... men språk, folkens! står fortsatt på at Cad er best! tett fulgt av Raj... Lenke til kommentar
eught Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Synes det rasta-språket ganske morro. Kan ikke komme på noen sitater nå, men husker at jeg pleide å bruke den. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 disse soul-markene er ganske artige Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Synes det rasta-språket ganske morro. Kan ikke komme på noen sitater nå, men husker at jeg pleide å bruke den. "move it, Laila!" "a reeeal downer..." mye gøy der, ja... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 er det ikke en "worm" som roper: bannana? Lenke til kommentar
Raga Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hvis tiden går ut før du får skutt: "Pyse". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå