Gå til innhold

Noen brae spill til PS2 ?

Anbefalte innlegg

Har ikke peiling på hvilket spill jeg skal kjøpe..

Hittil spiller jeg bare Resident Evil 4 (elsker spillet) og litt The Warriors (som jeg låner) og har mange latterlige spill som familien kjøper...

Liker Skyte spill, Horror Survival (Mest sånn som med Resident Evil) , Skytespill, bilspill.

Vil helst kjøpe et spill som er SERIØST bra, som faktisk ikke bare har sånn pingle blod (alså lite) og ikke sånn at vis man skyter noen i ryggen, flyg dem bakover. (Sånn er det på GTA Vice city stories, når folk sitter på Motorsykkel)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke peiling på hvilket spill jeg skal kjøpe..

Du kan kjøpe deg en PS3 i stedefor.

Eller du kan kjøpe Burnout,MGS,GT.....

Og du vil ikke ha pingle blod..hva vil du ha da? Ekte blod..? Kapp av deg lillefingeren og kos deg over blodet som pøser ut

Endret av Angels Eye
Lenke til kommentar
Du skal kjøpe spill til PS2,men du kan ikke kjøpe PS3 for du skal spare?

På VGP får du en PS3 for 2109kr......

Hmmh... vet ikke helt... Kansje.. Men har egentli mest lyst å beholde min gode gamle PS2 :)

Har Grand Turismo 4... Å det er også ganske fett

Lenke til kommentar

Er ikke skytespill, men vil på det høyeste anbefale God of War og God of War 2. Begge to! Makan til heftig (og blodig) slåssing skal du lete lenge etter. Er også ganske enkelt å sette seg inn i og du er hekta på spillet fra første sekund :) Er også megakule bossfighter, bra grafikk og et megabra kontrollsystem. Vil anbefale og starte med det første spillet ;)

Endret av mnorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...