Kongnord11 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Har ikke peiling på hvilket spill jeg skal kjøpe.. Hittil spiller jeg bare Resident Evil 4 (elsker spillet) og litt The Warriors (som jeg låner) og har mange latterlige spill som familien kjøper... Liker Skyte spill, Horror Survival (Mest sånn som med Resident Evil) , Skytespill, bilspill. Vil helst kjøpe et spill som er SERIØST bra, som faktisk ikke bare har sånn pingle blod (alså lite) og ikke sånn at vis man skyter noen i ryggen, flyg dem bakover. (Sånn er det på GTA Vice city stories, når folk sitter på Motorsykkel) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Har ikke peiling på hvilket spill jeg skal kjøpe.. Du kan kjøpe deg en PS3 i stedefor. Eller du kan kjøpe Burnout,MGS,GT..... Og du vil ikke ha pingle blod..hva vil du ha da? Ekte blod..? Kapp av deg lillefingeren og kos deg over blodet som pøser ut Endret 26. juni 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Kongnord11 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Kappe av en finger ?? ok Egentli mente æ at det ikke akkurat sku vær lite blod men jaja... Å har ikke råd til PS3.. Skal jo spare selvfølgelig Har spilt Guitar hero så det rocke hos et søskenebarn Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Grand Turismo 4 er et bra spill!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Du skal kjøpe spill til PS2,men du kan ikke kjøpe PS3 for du skal spare? På VGP får du en PS3 for 2109kr...... Lenke til kommentar
Kongnord11 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Du skal kjøpe spill til PS2,men du kan ikke kjøpe PS3 for du skal spare? På VGP får du en PS3 for 2109kr...... Hmmh... vet ikke helt... Kansje.. Men har egentli mest lyst å beholde min gode gamle PS2 Har Grand Turismo 4... Å det er også ganske fett Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 BLACK! http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903...nav_genre=10716 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Du skal kjøpe spill til PS2,men du kan ikke kjøpe PS3 for du skal spare? På VGP får du en PS3 for 2109kr...... . Men har egentli mest lyst å beholde min gode gamle PS2 Ingen som sier du skal selge PS2'en din. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Er ikke skytespill, men vil på det høyeste anbefale God of War og God of War 2. Begge to! Makan til heftig (og blodig) slåssing skal du lete lenge etter. Er også ganske enkelt å sette seg inn i og du er hekta på spillet fra første sekund Er også megakule bossfighter, bra grafikk og et megabra kontrollsystem. Vil anbefale og starte med det første spillet Endret 26. juni 2008 av mnorm Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Final Fantasy X, Final Fantasy XII, God of War 1 og 2, Ratchet & Clank 1, 2 og 3, Metal Gear Solid-serien er vel bra, Shadow of the Colossus, ellers så kn du se om det finnes noe fett i denne listen: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PlayStation_2_games (OBS: laaaaaaaaaaaa/.../aaaaaaaang liste) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 vil si meg enig med over her, FF 12, jeg er ikke så fan av 10ern, og shadow of the colosus, også need for speed most wanted, futurama spillet var underholdende, gaaaaammelt spill men. tomb raider funka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå