Gavekort Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei! Jeg har en Logitech-mus med 3års garanti. Denne musen har blitt litt slitt i scrollen, så kulelageret har blitt dårlig, i tillegg har batteriet blitt svakt. Så lurte jeg på hvordan jeg skal gå frem med å levere tilbake til komplett. Skal jeg sende en mail først, eller skal jeg bare sende hele pakken tilbake med et skjema om hvorfor jeg vil benytte garantien? Har alt som følgte med musa, utenom den defekte driver-cden (som var defekt når jeg fikk den). Mvh: Fredrik! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...amp;topic=step1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Eventuelt skipp komplett, og ring Logitech direkte. De sender deg en ny mus, kostnadsfritt. 24159579 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå