Tomhah Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei alle sammen. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg Top spin 3, men har lyst til å teste demoen først. Problemet er at 1 års gold greia (hva kalte man det igjen?) gikk ut for rundt en uke siden, og derfor kan jeg ikke laste ned demoen. Jeg skal kjøpe 1 år gold når/viss jeg skal kjøpe Top spin 3, men vil som sagt helst teste demoen først. Derfor lurer jeg på om noen kan sende meg en 48-timers kode over PM? Da hadde du vært utrolig snill! Takk for forhånd! -Tommy (btw, håper det er lov å spørre om slikt her?) Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Membership er ordet du leter etter... Gold-Membership Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Fordi her er vi internasjonale! Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 hehe, jepp Har fått en kode som jeg skal teste i morgen. Har kjørt formel løp i Sverige i dag, så har ikke hatt tid til å teste den enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå